فال عشق شما و طالع بینی عاشقانه


فال عاشقانه اگر می خواهید بدانید چه اتفاقات عاشقانه ای در هفته جاری در زندگی شما رخ می دهد پس فال و طالع عشق خود را بخوانید. طالع بینی عاشقانه و فال عشق شما در افق عاشقانه شما چه می گذرد؟ سیاره هایی که در راستای عشق به حرکت درآمده اند را پیدا کنید و در طالع بینیعشق پارس ناز مشاهده نمایید که ستاره ها چه چیزهایی … نوشته فال عشق شما و طالع بینی...

فال عشق شما و طالع بینی عاشقانه

فال عاشقانه

اگر می خواهید بدانید چه اتفاقات عاشقانه ای در هفته جاری در زندگی شما رخ می دهد پس فال و طالع عشق خود را بخوانید.

طالع بینی عاشقانه و فال عشق شما

در افق عاشقانه شما چه می گذرد؟ سیاره هایی که در راستای عشق به حرکت درآمده اند را پیدا کنید و در طالع بینیعشق پارس ناز مشاهده نمایید که ستاره ها چه چیزهایی را در روابط عاشقانه شما در روزها و ماه های آینده رقم زده اند.

فال عشق شما و طالع بینی عاشقانهفال عاشقانه فروردین
مدتی هست با فردی آشنا شده اید که اخیرا با تصمیماتی که می‌گیرید ارتباط جدی تری می سازید. اکنون آمادگی تشکیل یک زندگی مشترک را با هم دارید. هر دو در فراهم سازی مخارج زندگی تلاش می‌کنید و حتی ممکن هست یک واحد آپارتمان با مشارکت هم بخرید. احتمالات چندان هست اما تعهدی که با هم خواهید بست حتمی هست.

فال عشق شما و طالع بینی عاشقانهفال عاشقانه اردیبهشت
این هفته رویدادها زیادی میوفتد که به عشق و ارتباط شما کمک میکند. سیاره مشتری برای نخستین بار در طول ۱۲ سال وارد منزل تعهد علامت شما می‌شود. این سیاره شانس تا اواسط ماه آینده در علامت شما باقی می‌ماند و به شما برترین فرصت ها را برای ایجاد یک ارتباط مفید میدهد

فال عشق شما و طالع بینی عاشقانهفال عاشقانه خرداد
اختلافی که با پرطرفدار دارید هر چه زودتر رفع کنید تا رضایت کافی از زندگی مشترک تان داشته باشید. سخت گیری ها را کنار گذاشته و کوشش کنید برای داشتن یک زندگی پیروز به اطلاعاتتان اضافه کنید. آرامش چیزی هست که فقط خودتان میتوانید آن را فراهم کنید. پس کوشش نکنید با مسائل کوچک و بی اهمیت زندگی را به کام خود تلخ کنید.

فال عشق شما و طالع بینی عاشقانهفال عاشقانه تیر
مشتری سیاره نعمت و فراوانی بعد از ۱۲ سال برای نخستین بار وارد پنجمین منزل عشقو سرگرمی در علامت شما میشود و تا اواسط ماه آینده در جای خود باقی می‌ماند. این سیاره عشق را به زندگی شما دعوت میکند. اگر مجرد هستید وارد یک ارتباط احساسی وعاشقانه می‌شوید. اگر هم متاهل هستید تصمیم به بچه دار شدن می‌گیرید.

فال عشق شما و طالع بینی عاشقانهفال عاشقانه مرداد
این هفته دچار یک سری شک و شبهه نسبت به ارتباط ای که در آن هستید میشوید و دائما این این سوال برایتان پیش می‌آید که آیا او هنوز هم شما را مانند روزهای اول دوست دارد؟ و یا برای زحماتتان ارزش قائل می‌شود؟ آیا او واقعا همان فرد ایده آل تان هست؟ خوشبختانه وقت کافی برای صحبت کردن درمورد این مسائل با او دارید. بعد از صحبت میتوانید نتیجه گیری کنید و به سوال هایتان جواب بدهید.

فال عشق شما و طالع بینی عاشقانهفال عاشقانه شهریور
پلوتون سال هاست که وارد بخش روابط عاشقانه طالع تان شده هست و به شما قدرت حقیقی عشق و دوست داشتن را می آموزد. گرچه این هفته سیاره پلوتون با عطارد و خورشید که وی را دوره کرده اند به دردسر میوفتد. بنابراین احساس میکنید همسرتان با بحث هایی که با شما می‌کند از شما انتظاراتی فراتر از حد توانتان دارد. این مسئله می‌تواند در ارتباط با مسائل مالی باشد. کوشش کنید تحت هر فشاری پایداری کنید و حالت دفاعی به خودتان نگیرید.

فال عشق شما و طالع بینی عاشقانهفال عاشقانه مهر
اگر احساسی که نسبت به شخصی دارید در خودتان نگه داشته اید یا اینکه زندگیعاشقانه تان با ناامیدی همراه هست خودباوری تان را از دست ندهید زیرا انرژی شما در حال تغییر هست. ونوس وارد علامت شما می‌شود و تا اوایل ماه آینده همانجا میماند. در طول این مدت در ارتباط با مسائل احساسی اعتماد به نفستان را به دست می آورید

و به این نتیجه میرسید که باید پرده از احساسی که نسبت به او دارید بردارید. این هفته اکثر از همه ی وقت نسبت به ظاهرتان خودباوری دارید و احساس جذاب بودن میکنید.

فال عشق شما و طالع بینی عاشقانهفال عاشقانه آبان
تبریک می‌گویم! شما در اقبال آزمایی کیهانی برنده شده اید. مشتری سیاره نعمت و فراوانی وارد علامت شما شده هست و تا اواسط ماه آینده شما را از نعمات حضورش بهره مند می‌کند. زندگی شما به جهت بهتری هدایت می‌شود. به ویژه زندگی عاشقانه تان. متوجه پشتیبانی ها و خوش بینی های دیگران نسبت به خودتان می‌شوید. اگر در یک ارتباط هستید تاثیرات عمیق عشق را در زندگی میبینید و اگر هم مجرد هستید ستاره ها وعده عشقی را به شما میدهند که در راه هست.

فال عشق شما و طالع بینی عاشقانهفال عاشقانه آذر
نظراتی که یکی از رفقا تان به زندگی عاشقانه شما میدهد برای شما کمی تند و ناخوشایند هست. حقیقت این هست که این دوست شما نمیخواهد اشتباهات را دائما تکرار کنید. یک روز احساس میکنید آمادگی یک ارتباط اخیر را دارید و روز دیگر تصمیم میگیرید به عشق سابقتان پیام بدهید و جویای احوالش شوید. دوست شما نمیتواند از شما پشتیبانی کند و اکثر کوشش میکنید با راهنمایی هایش شما را به خودتان بیاورد.

فال عشق شما و طالع بینی عاشقانهفال عاشقانه دی
زندگی عاشقانه و اجتماعی شما نیاز به استراحت و هوای تازه دارد. مشتری وارد یازدهمین منزل روابط دوستانه و اجتماعی شما می‌شود و به شما اطمینان میدهد ارتباط ای که الان در آن هستید یک ارتباط کاملا سطحی هست.

فال عشق شما و طالع بینی عاشقانهفال عاشقانه بهمن
در مسائل عاشقانه احساس سرگردانی می‌کنید. هر دو گرفتار روتین خسته کننده زندگی شده اید. برای رفع این دشوار باید کمی ماجراجویی را به زندگی تان وارد کنید. خوشبختانه سیارات هم حاضر کمک به شما میباشند. به همین علت برای رفع این روزمرگی خسته کننده تصمیم می‌گیرید با هم به یک سفر چند روزه بروید.

فال عشق شما و طالع بینی عاشقانهفال عاشقانه اسفند
این هفته ترقی های مالی خیلی خوبی خواهید داشت و خبرهای خوبی درمورد ترقی همسرتان در محیط کار میشنوید. به یمن این ترقی ها تصمیم میگیرید منزل دار شوید و یا تغییراتی در منزل ایجاد کنید و یا اینکه به سفری که مدت هاست رویایش را دارید بروید. رخداد مفید دیگری که در طالع این هفته شما دیده می‌شود ترقی در ارتباط با همسرتان هست.

فروشگاه تخفیف 50 درصدی لباس زنانه (لباس مجلسی و اسپرت)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق