حضور قدرتمند سبک های فول کنتاکت کیک بوکسینگ در مسابقات حرفه ای شمالغرب تهران


حضور قدرتمند سبک های فول کنتاکت کیک بوکسینگ در مسابقات حرفه ای شمالغرب تهران

 همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات کیک بوکسینگ شمال غرب تهران  با حضور 100  فایتر برگزار شد.

حضور قدرتمند سبک های فول کنتاکت کیک بوکسینگ در مسابقات حرفه ای شمالغرب تهران
به گزارش ایران اکونومیست؛ این مسابقه از سطح کیفی بسیار بالایی در همه زمینه ها از جمله مربیگری، داوری و شرکت کنندگان برخودار بوده است. این مسابقات در رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در سطح بزرگسالان 11 وزن حضور داشتند.
استاد امیر طباطبایی مربی سابق تیم ملی کیک بوکسینگ کشور در این باره اظهار کرد: ما 4 شرکت کننده به این مسابقات اعزام کردیم که این فایتر ها کسانی بودند که برای اولین بار در چنین مسابقه ای با این سطح شرکت می کردند.البته فایتر های ما در سال گذشته همه طلا کسب کردند و امسال بیشتر برای کسب تجربه و آمادگی جهت شرکت در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی به این مسابقات اعزام شدند.
وی افزود: لازم به ذکر است که، این 4 فایتر با ناک اوت کردن حریف های خود مدال طلا را گرفتند نه با امتیاز گیری و پرچم سبک HFCKB را بالا نگه داشتند.
وی گفت: این 4 شرکت کننده حدود 10 یا 11 ماه تمرین داشتند و به اذعان همه کسانی که در این مسابقات حضور داشتند، از نظر تکنیکی، تاکتیکی و بدنی از شرایط بالا و مطلوبی برخوردار بودند و این چیزی است که نتیجه مسابقات، فیلم و اظهارات حاضرین در این مسابقه آن را اثبات می کند.
طباطبایی افزود: 4 طلا و کاپ تیمی به دلیل اول شدن در این مسابقات به ما تعلق گرفت که در اینجا از آقای یاسر رشیدی تشکر می کنم که با همراهی و هدایت تیم در این مسابقات نقش بسزایی در کسب عناوین یاد شده داشتند.
رییس سبک، های فول کنتاکت کیک بوکسینگ کشور تاکید کرد: همچنین باید از آقای فرهاد طاووسی نیز به عنوان مسئول شمال غرب تهران نیز تشکر ویژه کنم چرا که به اذعان همه شرکت کنندگان این مسابقات با نظم ویژه ای برگزار شد و سطح داوری نیز از شرایط بالایی برخوردار بود چرا که حتی یک اعتراض به داوری ها وجود نداشت.
در پایان استاد امیر طباباطبایی برای تمامی ورزشکاران میهن اسلامی آرزوی سربلندی و قهرمانی در میادین بین المللی و بالا بردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک