برگزاری مراسم رونمایی از آلبوم «ما غروب نمی‌کنیم»


­ مراسم رونمایی از آلبوم سرود «ما غروب نمی‌کنیم» عاشقانه‌های ملی نوجوانان ایران، امروز همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در این مراسم گفت:چند روزی که افتخار داشتم در خدمت دوستانم در حوزه هنری باشم، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که داشتم و تصور می‌کردم در این زمینه باید بیشتر کار شود، مبحث سرود بود و در دوره جدید، تولید آلبوم «ما غروب نمی‌کنیم» را کلید زدیم که کمتر از یک ماه به طول انجامید و به آغاز دهه فجر رسید.

میلاد عرفان‌پور افزود: گروه‌های سرود کشور می‌توانند به این آلبوم به عنوان یک الگو نگاه کنند. بچه‌های گروه‌های سرود کشور کمک کردند تا امروز این رونمایی برگزار شود.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت سرود، اضافه کرد: قول می‌دهم که حداکثر تلاش را برای معرفی گروه‌های خوب سرود کشور داشته باشیم. همچنین از آهنگسازانی که زحمت تنظیم و آهنگ‌سازی آلبوم «ما غروب نمی‌کنیم» را برعهده داشتند تشکر می‌کنم.
عرفان پور گفت:: شعرا و آهنگسازان طراز اول کشور در تهیه این آلبوم همکاری داشتند و در زمان کوتاهی این اثر را آماده کردند.
رئیس حوزه هنری نیز در این مراسم با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر و تشکر از تولیدکنندگان آلبوم «ما غروب نمی‌کنیم» اظهار داشت: این آلبوم برای استفاده در مدارس و مساجد کار ارزشمند و خوبی است و گروه‌های سرودی که نیاز به محتوا دارند می‌توانند به این آلبوم رجوع کنند.
محسن مومنی شریف گفت:: این آلبوم باید زودتر از این‌ها تولید می‌شد و امیدوارم سال‌های بعد هم از این دست آثار تولید شود و این راه ادامه پیدا کند.
رئیس حوزه هنری افزود: سرود‌های ما یا در ادبیات و یا آهنگ‌سازی با مشکل مواجه بوده اند، اما این آلبوم با مضامین خوب و آهنگ‌ساز‌های حرفه‌ای تولید شده است و از همه دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم.
گروه سرود وصال نیز در این برنامه، سرود «رود چهل ساله» و گروه سرود شهید فرجی نیز «ما غروب نمی‌کنیم» را اجرا کردند.
در پایان این مراسم، آلبوم «ما غروب نمی‌کنیم» با حضور محمد زرویی مدیر موسسه سپهر سوره هنر، بهنام صبوحی مشاور هنری اثر، میلاد عرفان‌پور مدیر مرکز موسیقی، امید رهبران آهنگساز ۳ اثر از این آلبوم و مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری رونمایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو