«کاروان قرآن انقلاب» به بوشهر سفر کرد


«کاروان قرآن انقلاب» به بوشهر سفر کرد

خبرگزاری شبستان: «کاروان قرآن انقلاب» با برنامه ریزی شبکه سراسری رادیو قرآن و با حضور نمایندگان جامعه قرآنی کشور به محفل قرآنی بهشت صادق (ع) شهر بوشهر رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، با ورود «کاروان قرآنی انقلاب» به بندر بوشهر، پایگاه دریایی بوشهر میزبان کاروان برپایی محفل انس با قرآن بود و این محفل قرآنی با تلاوت ناوبان دوم عوض امانت و عباس هاشمی، قاری بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

امیر دریادار دوم بابک امینی، فرمانده نیروی دریایی بوشهر در این مراسم یاد 268 شهید نداجا این پایگاه را گرامی داشت و اظهار کرد: راه شهدا برگرفته راه حضرت زینب (س) بود.

«کاروان قرآن انقلاب» به بوشهر سفر کرد

فرمانده نیروی دریایی بوشهر در ادامه به عملیات غرورآفرین مروارید اشاره کرد و افزود: دوران پیروزی انقلاب اسلامی دوران پیشرفت نظام بوده است همانطور که اکنون ساخت موشک سطحی و موشک زیرسطحی بخشی از دستاوردهای 40 ساله نیروهای مسلح ایران است و یگان های نظامی کشور با روحیه انقلابیگری تهدیدات و تحریم های دشمنان را پاسخ دادیم.


بحران آفرینی نبود شرایط امنیت پایدار
امینی عنوان کرد: نبود شرایط امنیت پایدار بسیار خطرناک و بحران آفرین است.

«کاروان قرآن انقلاب» به بوشهر سفر کرد

«کاروان قرآنی انقلاب» به عنوان نمایندگان جامعه قرآنی کشور در ادامه جهت تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا به گلزار بهشت صادق (ع) منطقه 1 شهر بوشهر رفتند و با یک شاخه گل صلوات و قرائت فاتحه به شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادادی احترام کردند.

در محفل انس با قرآن شهدای بهشت صادق (ع) عباس هاشمی، قاری بین‌المللی قرآن کریم سوره مبارکه فصلت را تلاوت کرد.

«کاروان قرآن انقلاب» به بوشهر سفر کرد

حجت الاسلام ابراهیم تشکری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در این محفل بیان کرد: قرآن برای هدایت و پندگیری انسان ها و مایه زیادی ایمان برای مومنین است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: تلاوت آیات قرآن موجب افزایش ایمان می شود و این یک هدیه بزرگ آسمانی میان مسلمانان موحد است.

«کاروان قرآن انقلاب» به بوشهر سفر کرد

آیات نورانی قرآن بهترین رسانه روشنگری است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به اینکه اسرار و شگفتی های قرآن پایان ناپذیر است، ابراز کرد: آیات نورانی قرآن بهترین رسانه روشنگری و هدایت گری است.

حجت الاسلام تشکری در پایان حرکت «کاروان قرآنی انقلاب» و رادیو قرآن را اقدام هوشیارانه خواند و گفت: دولت قرآن دولت کارساز است و هر جامعه ای که به قرآن عمل کند پیروز است.

تلاوت اذان گاهی ظهر و عصر با حضور «کاروان قرآنی انقلاب» در مسجد غدیر نیروی دریایی سپاه نوح نبی (ع) بوشهر از شبکه سراسری رادیو قرآن پخش شد و در ادامه نماز جماعت ظهر و عصر با حضور کارکنان و فرماندهان سپاه پاسداران به امامت حجت الاسلام محمود محمودزاده اقامه شد.

«کاروان قرآن انقلاب» به بوشهر سفر کرد

ناوسالار یکم احمد دولابی، معاون هماهنگ کننده سپاه نوح نبی (ع) در این آئین به تحلیل نبرد مستقیم پاسداران بوشهری با آمریکا در خلیج فارس پرداخت.

استاد محمدرضا صلح جو در این مراسم با بیان اینکه خداوند رحمان به تمامی بندگان خود روزی های عام می دهد، اظهار کرد: منطبق با نص آیات قرآن اگر خدا بخواد به انسان های با ایمان روزی چند برابر عطا می کند.

وی افزود: نباید از انگیزه، امید و ایمان به خدا غافل شویم زیرا که همه پیشرفت های نظامی و علمی در گرو این امور الهی است.

«کاروان قرآن انقلاب» به بوشهر سفر کرد

لشکر حزب الله لبنان یکی از رویش های انقلاب اسلامی ایران است
این استاد بین المللی قرآن به یادآوری تاکتیک های نظامی و امدادهای الهی جنگ 33 روزه لبنان اشاره کرد و گفت: لشکر حزب الله لبنان یکی از رویش های انقلاب اسلامی ایران است.

«کاروان قرآن انقلاب» به بوشهر سفر کرد

در پایان محفل قرآنی سپاه نوح نبی (ع) با تلاوت سرگرد سید علی حسینی و عباس هاشمی، قاری بین‌المللی قرآن کریم و با اجرای محمدرضا پورمعین برگزار شد.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...