فیلم جنایی The Postcard Killings با حضور جفری دین مورگان در حال تولید است


فیلم جنایی The Postcard Killings با حضور جفری دین مورگان در حال تولید است

فیلم اقتباسی The Postcard Killings «قتل‌های کارت پستالی» پس از سال‌ها روبرو شدن با مشکلات مختلف بالاخره ساخته می‌شود. این فیلم جنایی مهیج حالا پس از فراز و نشیب‌های بسیار با حضور...

فیلم اقتباسی The Postcard Killings «قتل‌های کارت پستالی» پس از سال‌ها روبرو شدن با مشکلات مختلف بالاخره ساخته می‌شود. این فیلم جنایی مهیج حالا پس از فراز و نشیب‌های بسیار با حضور سه بازیگر جدید ساخته خواهد شد. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

این فیلم براساس رمان The Postcard Killers «قاتل کارت پستالی» نوشته‌ی جیمز پترسون (James Patterson) و منتشر شده در سال ۲۰۱۰، داستان کارآگاهی نیویورکی را در حال تحقیق درباره‌ی مرگ دخترش که در ماه عسلش در لندن کشته شده است را دنبال می‌کند. طی این تحقیقات، جنایات مشابهی در سراسر اروپا رخ می‌دهند و هرکدام از این قتل‌ها با فرستادن یک کارت پستال برای یک خبرنگار همراه می‌شوند.

در این فیلم به نویسندگی اندرو استرن (Andrew Stern) و به کارگردانی دنیس تانوویچ (Danis Tanovic) قرار است جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) بازیگر سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» نقش کارآگاه جیکوب کانون را بازی کند. کانی نیلسن (Connie Nielsen) بازیگر فیلم Wonder Woman «زن شگفت انگیز» نقش همسر او والری و کاش جامبو (Cush Jumbo) نقش خبرنگار دسی لئونارد را بازی می‌کنند.

تلاش برای تولید این فیلم از سه سال پیش آغاز شده، و ابتدا قرار بود پاتریک دمپسی (Patrick Dempsey) و داکوتا فانینگ (Dakota Fanning) در آن بازی کنند و یانوش کامینسکی (Janusz Kaminski) آن را کارگردانی کند، اما هرسه نفر به دلایلی از پروژه جدا شدند و تولید فیلم را به تعویق انداختند.

پترسون یکی از بهترین نویسندگان رمان حال حاضر دنیاست و اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی زیادی از روی آثار او صورت گرفته است. شخصیت الکس کراس او در سه فیلم با بازی مورگان فریمن (Morgan Freeman) و تایلر پری (Tyler Perry) به نمایش درآمده است. همچنین سریال‌های Zoo «باغ وحش» و Deception «فریب» از روی رمان‌های او ساخته شده‌اند.

‌ Comingsoon

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

فیلم جنایی The Postcard Killings با حضور جفری دین مورگان در حال تولید است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد