محمودی شاه نشین درگفت و گو با شفقنا: لغو سخنرانی دکتر لاریجانی گذاشتن چوب لای چرخ نظام است


محمودی شاه نشین درگفت و گو با شفقنا: لغو سخنرانی دکتر لاریجانی گذاشتن چوب لای چرخ نظام است

شفقنا – عضو کمیسیون  امور داخلی کشور و شوراها لغو سخنرانی دکتر لاریجانی را در کرج اقدام اشتباهی دانست و گفت: صرف اینکه از مصوبه ای خوشمان می آید یا نه رییس یک قوه را زیر سوال ببریم این کار نه تنها همسو با نظرات مقام معظم رهبری و به نفع نظام نیست بلکه چوب لای چرخ نظام گذاشتن است. […]

محمودی شاه نشین درگفت و گو با شفقنا: لغو سخنرانی دکتر لاریجانی گذاشتن چوب لای چرخ نظام است

شفقنا – عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها لغو سخنرانی دکتر لاریجانی را در کرج اقدام اشتباهی دانست و گفت: صرف اینکه از مصوبه ای خوشمان می آید یا نه رییس یک قوه را زیر سوال ببریم این کار نه تنها همسو با نظرات مقام معظم رهبری و به نفع نظام نیست بلکه چوب لای چرخ نظام گذاشتن است.

محمد محمودی شاه نشین در گفت و گو با خبرنگار شفقنا ضمن انتقاد از لغو سخنرانی دکتر لاریجانی در کرج اظهار کرد: حواسمان نیست و گاهی اوقات منافع فردی و گروهی را بر منافع ملی ترجیح می دهیم. وقتی جایگاه و شخصیتی در حد رییس مجلس در جایی دعوت می شود همه موظف هستند که شرایط را فراهم کنند تا به عنوان رییس یک قوه در آن شرکت کنند.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لغو سخنرانی رییس مجلس چوب لای چرخ گذاشتن نظام است گفت: اینکه گروه های فشار را آماده کنیم و به صرف اینکه از مصوبه ای خوشمان می آید یا نه رییس یک قوه را زیر سوال ببریم این کار نه تنها همسو با نظرات مقام معظم رهبری و به نفع نظام نیست و چوب لای چرخ نظام گذاشتن است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: یک عده سلایق و نگاه های فردی خود را در مباحث مطرح شده درکشور ترجیح می دهند و مانند کمونیست ها فکر می کنند؛ چون کمونیست ها معتقد هستند هدف وسیله را توجیه می کند و این افراد هم برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله حتی نزول جایگاه رییس مجلس دریغ نمی کنند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها