احتکار 4٠٠٠کیلویی چای


احتکار 4٠٠٠کیلویی چای

احتکار کالا ماجرای داغی است که با افزایش قیمت‌ها از چند ماه پیش در سطح رسانه‌ها مطرح شد


شهرآرا آنلاین - سیرجانی| احتکار کالا ماجرای داغی است که با افزایش قیمت‌ها از چند ماه پیش در سطح رسانه‌ها مطرح شد و بارها شنیده‌ایم که پلیس دست تعداد زیادی از محتکران را برای قانون رو و کالاهای دپو شده آن‌ها را توقیف کرده است.

با این بگیر و ببندهای قانونی تاکنون کالاهای احتکار شده بسیاری را شناسایی و روانه بازار کرده است اما هنوز هم هستند کسانی که با سوء‌استفاده از شرایط جامعه دست به اقدامات مجرمانه‌ای می‌زنند و با احتکار کالا و اقلامی کاربردی قصد برهم زدن بازار را دارند.

روز گذشته مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی طی عملیاتی ضربتی یکی دیگر از محتکران کالا را در شهر مشهد دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

مأموران پلیس در این مأموریت انباری را که از سوی متهم اداره می‌شد در اطراف مشهد شناسایی و در بازرسی از آن مقدار ۴٠٠٠کیلو چای که به صورت غیر‌قانونی در آن دپو و نگهداری شده بود را کشف و توقیف کردند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ارزش این محموله ٢میلیارد ریال برآورد شده است که در آینده با دستور قضایی روانه بازار خواهدشد.

سرهنگ حسین بیات‌مختاری در این باره بیان کرد که امروز پلیس با حمایت دستگاه قضایی پای احقاق حقوق مردم ایستاده است و با کسانی که قصد برهم زدن امنیت اقتصادی و عمومی جامعه را داشته باشند به شدت برخورد خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم