راننده زن در خیابان خاوران با پژو پارس چپ کرد +عکس


راننده زن در خیابان خاوران با پژو پارس چپ کرد +عکس

حوادث رکنا: انحراف خودروی سواری از مسیر اصلی، نیمه واژگونی آن را در جوی آب و مصدویت راننده را در جاده خاوران به همراه داشت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت ۱۳:۴۰ ظهر دیروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر نیمه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جوی آب و مصدومیت راننده، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت این خبر زنگ ایستگاه ۶۶ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات ۱۵ برای امدادرسانی روانه ی جاده ی خاوران غرب، روبروی مسکن مهر قرون آباد جنب کارخانه ی گچ کناف شدند.

راننده زن در خیابان خاوران با پژو پارس چپ کرد +عکس

اسماعیل چکنه فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل در این باره گفت: با رسیدن نیرو به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری پرشیا به رانندگی بانوی ۳۳ ساله ای در هنگام حرکت در جاده خاوران ناگهان از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با تپه های خاکی کنار جاده داخل جوی آب واژگون شده بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در جاده خاوران به بررسی های اولیه را انجام دادند که معلوم شد تنها سرنشین این خودرو یک بانوی جوان است که پیش از رسیدن آتش نشانان توسط حاضرین از آن خارج شده بود.

فرمانده ی آتش نشانان تصریح کرد: نیروهای عملیات همزمان با قطع برق و گاز خودرو و کشیدن یک رشته لوله ی پر فشار آب تا رسیدن عوامل راهور و عوامل اورژانس مشغول ایمن سازی محل حادثه شدند.

راننده زن در خیابان خاوران با پژو پارس چپ کرد +عکس

این فرمانده ی آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تحویل راننده به عوامل اورژانس که از ناحیه ی سر، دست و پا دچار مصدومیت شده بود، با حاضر شدن جرثقیل و همکاری عوامل راهور خودرو را از داخل جوی به بیرون و محل امن انتقال دادند و پس از ایمن سازی محل تردد خودروها و تحویل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به عملیات خود پایان دادند.

علت این حادثه توسط عوامل راهور در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی