هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم


دخترا ردم می کنند,جواب نه از دختران,شکست در خواستگاری,کسی زنم نمیشه,دختری بام ازدواج نمیکنه,هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم

هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم

هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم

هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم

سلام 36 سال دارمم. در زمینه ازدواج و خواستگاری هم چندین بار شکست خوردم و فهمیدم بدون پول هیچ پسری حق حرف زدن و فکر کردن به ازدواج را ندارد. این دوره برای پول بیش از آدم ارزش قائل هستن. هیچ دختری و خانواده اش حتی اگر خودشان فقیر و سطح پایین باشند دختر به پسر بی پول نمی دهد.

من همیشه واقع بین بودم و به دنبال دخترانی در سطح خودم و حتی پایینتر رفتم اما هیچ وقت موفق نشدم. مخالفتهای بی دلیل، بی منطق، بیهوده با من شد. من دیگه واقعاً کلافه شدم. کار من از مشاوره گذشته است. چندین سال پیش مشاوره حضوری هم چندین بار رفتم اما دردی از من دوا نشد. به خودکشی یا از بین بردن خودم فکر میکنم. تحمل زندگی یکنواخت و تکراری و پر از شکست تحصیلی و شغلی و مالی و احساسی و عشقی و جنسی و... را ندارم. همه نیازهای من از هر نظر سرکوب شدن. از درون خورده شدم.

چرا آدمها پست و بی عاطفه و بی انصاف و سنگدل هستن؟ چرا کسی خیرش به کسی نمیرسد؟ چرا کسی دل یه پسر تنها و بدبخت را نمیبنه؟چرا کسی به حس یه پسر احترام نمیذاره؟ چرا پسر باید غرورش خورد بشه توی جامعه له بشه؟ چرا صداقت بی ارزشه؟ مگه یه پسر دل نداره روح نداره؟ نیاز جنسی و عاطفی نداره؟ نیاز مالی نداره؟ نیاز به تکیه گاه نداره؟ کی گفته مرد گریه نمیکنه دلش نمیشکنه؟ احساس تنهایی نمیکنه؟ کی گفته یا کی دیده همه از اول زندگی همه چیز داشتن؟ چرا برای داشتن شغل مناسب، درخواست سابقه کار مرتبط دارن؟ دلم روحم و غرورم و احساسم همه خورد شدن.

پاسخ مشاور قبل از ازدواج

شرح مشکل شما را خواندم اولا این را بدانید که ، تنها شما در این وضعیت نیستیدمتاسفانه به علت مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و ... درصد قابل توجهی از جوانان چه خانم چه آقا به ناچار مجرد مانده اند ، اما از طرف دیگه نا امیدی هم جایز نیست ، مثالی میزنم خدمتتان ما در همین سایت تنظیم خانواده کاربری همانند شما داشتیم که هر جا خواستگاری میرفتند با پاسخ منفی روبرو می شدند اما بالاخره بعد از 21 مرتبه خواستگاری طی 10 سال مهر ماه امسال ازدواج کردند

بنا بر این اینطور نیست که حالا فرضا چند جا رفتید پاسخ منفی گرفتید نا امید شوید از طرف دیگه شما که نمیتوانید شرایط اجتماع را تغییر دهید می توانید ؟ پس افسوس خوردن فایده ای نداره بر عکس ضرر هم داره بازم تکید میکنم شما تنها نیستید و درصد زیادی درگیر این مسئله هستند ، از خواستگاری رفتن و یا گشتن دنبال کیس ازدواج نا امید نشوید

هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم

نا امید بودن شما قابل تشخیص است

خانم‌ها می‌توانند یأس و نومیدی شما را به خوبی تشخیص دهند. نومیدی اعتماد به نفس شما را می‌گیرد و موجب اضطراب و استرس زیاد می‌شود. این در نظر خانم یک نقطه منفی است و به یک «نه» محکم می‌انجامد.

زمان‌هایی هست که این نومیدی می‌تواند خود را نشان دهد، بنابراین باید قبل از اینکه اتفاق بیفتد آن را تشخیص دهید و از آن جلوگیری کنید.

خسته کننده بودن :


زن‌ها معمولاً به مردهایی که خسته کننده هستند و هیچ حرفی برای گفتن ندارند روی خوش نشان نمی‌دهند. اگر طبیعتاً خجالتی و درون گرا هستید، باید قبل از خواستگاری، حرف‌هایتان را آماده کنید. حرف زدن درباره موضوعی که طرف مقابل هیچ علاقه‌ای به آن ندارد یا خسته کننده به نظر می‌رسد مطمئناً به یک پاسخ «نه» محکم منجر خواهد شد.

اگر واقعاً نمی‌دانید درباره چه باید صحبت کنید، یکی از موضوعاتی را که طرف مقابل دوست دارد انتخاب کنید. توانایی حفظ مکالمه فرا‌تر از پاسخ‌های بله و خیر نشانه هوش مرد و مهم‌تر از این اجتماعی بودن اوست.

اینکه چه بگویید به خودتان بستگی دارد. صحبت‌های کلیشه‌ای شاید خیلی جذاب نباشد اما برای شکستن یخ بین شما خوب است

ضعیف بودن زبان بدن :


زبان بدن، سلاحی سرد در جنگ افزار شماست که اگر درست استفاده شود نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت.

دقت کنید که همیشه درست و صاف بایستید، قوز کردن یا تکان دادن پا‌ها از نشانه‌های نداشتن اعتمادبه نفس است. اگر در جایی شلوغ هستید، حتماً بلند و شمرده صحبت کنید.

اگر چشم‌هایتان دور اتاق بچرخد نشانه این است که حوصله‌تان سر رفته است.
اگر دائم پایین را نگاه کنید نشانه این است که کم رو هستید و اعتمادبه نفس ندارید و هر دو این‌ها اصلاً موردعلاقه خانم‌ها نیست.

میزان معقولی از شوخ طبع بودن را یادتان نرود. خانم‌ها اغلب می‌توانند حدس بزنند که چه زمان مرد‌ها دو رو هستند. لازم نیست در کل گفت‌و‌گو نقش یک کمدین را بازی کنید اما اینکه خودتان باشید کار را برای هر دو شما راحت‌تر می‌کند.

داشتن عادت‌های ناپسند :


تشخیص عادت‌های آزاردهنده کار سختی است اما می‌تواند یک دلیل قاطع برای رد شدن شما در جلسه خواستگاری باشد. عادت‌های بد و آزاردهنده مثل خنده‌های وحشتناک، بازی با دسته کلید، پاک کردن بینی و... در بسیاری از افراد وجود دارد.

تشخیص این عادت‌ها کار سختی است چون معمولاً خودمان متوجه انجام آن نیستیم. بهترین راه برای تشخیص این عادت‌های بد، این است که از دوستانتان بپرسید.

دوستان ما همه عادت‌های بد ما را می‌بینند و متوجه می‌شوند اما چون دوستمان هستند ممکن است چیزی نگویند. باید بفهمید عادت‌های بدتان چه هستند و بعد سعی کنید از شر آن‌ها خلاص شوید.

پُرحرفی :


تا اینجا فهمیدیم که داشتن اعتماد به نفس و اینکه خودتان باشید در جلسات خواستگاری خیلی مهم است اما ممکن است زیادی پیش روید. خیلی مهم است که صادق باشید وبه آنچه از شما پرسیده می‌شود به درستی پاسخ دهید، به هیچ وجه درباره هیچ موضوعی دروغ نگویید و اگر مسئله‌ای هست که مطمئن هستید دانستن آن بعد‌ها زندگی مشترکتان را تهدید می‌کند بهتر است در کمال شجاعت و بدون هراس از شنیدن «نه» آن مسئله را بازگو کنید.

اما گفتن حرف‌های بی‌خاصیت و به زبان آوردن هر چه در ذهنتان می‌گذرد اصلاً عاقلانه نیست. همه ما افکاری درون ذهنمان داریم که بهتر است برای خودمان نگه داریم. به همین دلیل است که از قدیم گفته‌اند قبل از حرف زدن همیشه فکر کنید.

وقتی خودتان را دست کم بگیرید دیگران هم شما را دست کم می گیرند ، با در نظر گرفتن موارد مذکور به دنبال همسری با معیارهای مدنظرتان باشید و هرگز از پاسخ منفی نا امید نشوید


هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم
هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم
هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم
هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم
هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم
هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم
هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم
هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم
هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم

مشاهده دسته بندی : مقالات مطالب قبل از ازدواج

بازدید : 79

این مطلب را به اشتراک بگذارید و در گوگل محبوب کنید

هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم




حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید