تولید 2 فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای در حوزه هنری آذربایجان شرقی


تولید 2 فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای در حوزه هنری آذربایجان شرقی

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان شرقی از تولید دو فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای در این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، شهرام خزرائی با بیان این مطلب اظهار کرد: این دو فیلم کوتاه به تهیه کنندگی حوزه هنری آذربایجان شرقی برای حضور در جشنواره فیلم ۱۰۰ تولید شده است.

وی با اشاره به تولید این دو فیلم در استان، افزود: «۰۸:۰۰ AM » به کارگردانی میلاد دل آسا، به موضوع جنگ و تجاوز داعش پرداخته است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان شرقی مطرح کرد: همچنین فیلم کوتاه «دردی که بود ... دردی که هست» به کارگردانی ناصر طریحی با موضوع ایثار و از خودگذشتگی همسران جانبازان هشت سال دفاع مقدس، دومین فیلم تولید شده به تهیه کنندگی حوزه هنری استان است.

خزرائی گفت: نقش حوزه هنری به عنوان یکی از حامیان اصلی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای با برگزاری جشنواره‌های فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه ای بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: پیام فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه ای بسیار اثرگذارتر از فیلم‌های بلند است؛ چرا که با توجه به ضرورت خلاقیت در استفاده درست و به موقع از ثانیه‌ها در انتقال مفهوم و پیام فیلم، قدرت خلاقیت و ایده‌پردازی هنرمندان را بسیار بالا برده و به همین دلیل است که متخصصان و صاحب نظران عرصه فیلم و فیلم‌سازی معتقدند هنرمندان فیلمسازی که در بخش تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای اقدام به ساخت اثر می‌کنند افرادی به واقع ایده‌پرداز، خلاق و توانمند هستند.

۴۶

کد خبر 1228828

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زخم هموفیلی بر تن رنجور بیماران