تصاویر این مجسمه های سنگی منعطف با روح و روان‌تان بازی می‌کند!


تصاویر این مجسمه های سنگی منعطف با روح و روان‌تان بازی می‌کند!

به نظر می‌رسد که گوشی های قابل انعطاف تنها مدهای عجیب سال 2019 نیستند و مجسمه های سنگی منعطف نیز قرار است به لیست نیز این شگفتانه‌های قابل انعطاف اضافه شوند! یک مجسمه‌ساز خلاق در کرونای کشور اسپانیا به تازگی تصاویری از آثار خود منتشر کرده است که احتمالا تمامی اطلاعاتی که تا به حال... نوشته تصاویر این مجسمه های سنگی منعطف با روح و روان‌تان بازی...

به نظر می‌رسد که گوشی های قابل انعطاف تنها مدهای عجیب سال ۲۰۱۹ نیستند و مجسمه های سنگی منعطف نیز قرار است به لیست نیز این شگفتانه‌های قابل انعطاف اضافه شوند!

یک مجسمه‌ساز خلاق در کرونای کشور اسپانیا به تازگی تصاویری از آثار خود منتشر کرده است که احتمالا تمامی اطلاعاتی که تا به حال درباره سنگ‌ها داشته‌اید را به بازی می‌گیرند! این تصاویر از مجسمه های سنگی منعطف نشان می‌دهند که سنگ‌ها آن‌طورها هم که فکر می‌کنید سفت و سخت نیستند! خوزه مانوئل کاسترو لوپز، نام کتما این مجسمه ساز خلاق است که آثار خود را از اکسید آهن و گرانیت می‌سازد. او از مواد طبیعی برای ساخت مجسمه‌های عجیب خود استفاده می‌کند و با اعمال فرآیندهای خاص بر روی آنها، جلوه‌هایی نظیر خم‌شدگی، تا شدن و انعطاف‌های ویژه را بر رویشان نشان می‌دهد و اثر نهایی مانند این است که مجسمه کاملا از سنگ ساخته شده باشد.

خارق‌العاده‌ترین آثار او مجسمه هایی هستند که از تصاویر انسان ساخته شده‌اند و چهره‌هایی در حالت خندیدن و یا گریه کردن را بر روی سنگ به نمایش در‌ می‌آورند. خانواده لوپز بر این باورند که سنگ‌ها موجوداتی زنده هستند و در واقع روح‌های زمین محسوب می‌شوند. وظیفه‌ی او به عنوان یک هنرمند نیز این است که این باور را به نمایش بکشد. برای ساخت این مجسمه های باورنکردنی، آقای لوپز از کار سخت و صبر به عنوان دو یار همیشگی خود یاد کرده است و ادعا می‌کند که هرگز از چسب و یا مواد خاص دیگری برای اغراق‌آمیز‌تر کردن این جلوه‌های تصویری استفاده نکرده است.

تصاویر این مجسمه های سنگی منعطف با روح و روان‌تان بازی می‌کند!

طبق گفته‌های این هنرمند اسپانیایی، سنگ و مشتقات آن معمولا در فرهنگ Galician به افسانه‌ها نسبت داده می‌شوند و این دقیقا همان چیزی است که او از آن الهام گرفته است. او ساخت مجسمه های سنگی منعطف خود را بیش از آنکه به تکنیک وابسته بداند، به سحر و جادو نزدیک می‌داند.

“با بهره‌گیری از تکنیک، نبوغ و کار سخت، روزبه‌روز شما در حال کشف موارد مختلف و دست‌یابی به امکان‌های جدید هستید. این مورد درباره‌ی کار همه ما صدق می‌کند. این آثار کنده‌کاری شده‌اند و من هرگز از چسب استفاده نمی‌کنم. رابطه من با سنگ در واقع فیزیکی نیست و بیشتر جادویی است. سنگ من را می شناسد و از من اطاعت می‌کند. ما همدیگر را درک می‌کنیم؛ سنگ‌های من بدون روح و جان نیستند. آنها ماهیت خودشان را خودشان آشکار می‌کنند.”

Jose Manuel Castro Lopez

شما عزیزان گجت نیوزی در گالری تصاویر زیر می توانید مجسمه های سنگی منعطف خارق‌العاده‌ای که توسط این هنرمند ساخته شده‌اند را تماشا کنید:

گالری تصاویر مجسمه های سنگی قابل انعطاف

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل