برنامه تلویزیونی راز پلید مردی که 2 زن پنهان از هم داشت را لو داد + فیلم شوک آور


برنامه تلویزیونی راز پلید مردی که 2 زن پنهان از هم داشت را لو داد  + فیلم شوک آور

رکنا: ویدیوی تلویزیونی لحظه خیانت مردی به همسر باردارش در فضای مجازی سوژه شده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن جوانی در فلوریدا برای محک زدن وفاداری نامزدش برنامه ای ترتیب داد تا به دیگران ثابت کند نامزدش خیانت کار نیست اما زمانی که قصد خوشحالی نسبت به وفاداری نامزدش را داشت با صحنه ای عجیب رو به رو شد که او را شگفت زده و گریان کرد.

در دوربین مخفی که زن جوان تدارک دید دوست صمیمی اش را که مدل زیبایی نیز بود به رستورانی که پاتوق نامزدش بود فرستاد تا وفاداری او را محک بزند.

دختر جوان زمانی که پیش همسر دوستش داخل رستوران رفت سعی کرد با پیشنهاد های وسوسه آمیز او را رام خود کند اما پسرجوان مدام به دختر می گفت که نامزد دارد که هم باردار است و او را به شدت دوست دارد.

زن جوان که از قضا باردار بود با دیدن این صحنه از خوشحالی روی پای خود بند نبود مدام به اطرافیان خود می گفت که نامزدش مردی وفادار است و به او عشق او وفادار مانده است اما درست زمانی که اوج خوشحالی اش بود نامزد هوسبازش با در آغوش گرفتن دختری سیاه پوست به دوست صمیمی همسرش گفت که او نامزدش است که دو سال است که با یکدیگر در ارتباط هستند و حاصل این رابطه بارداری نامزدش است و به خاطر عشق او حاضر نشده که با هیچ کس در رابطه باشد و پیشنهاد هوس انگیز او را قبول کند.

زن جوان که از پشت دوربین شاهد ماجرا بود زمانی که فهمید نامزدش زن دیگری را به او ترجیح داده و از اول ماجرا مخاطب خاص نامزدش نبوده گریان و ناراحت از فهمیدن موضوع از دوستش خواست تا این ماجرا را به اتمام برساند.

انتشار ویدیو دوربین مخفی در فضای مجازی با موجی از انتقاد کاربران رو به رو شد که اکثر آن ها مرد جوان را هوس باز نامیدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


حجم ویدیو: 10.63M | مدت زمان ویدیو: 00:03:03

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی