بمب هسته‌ای ایران 40 سال پیش با انقلاب اسلامی منفجر شد/ صدور انقلاب ایران، یک صدور جنگی نیست


بمب هسته‌ای ایران 40 سال پیش با انقلاب اسلامی منفجر شد/ صدور انقلاب ایران، یک صدور جنگی نیست

نایب رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا با بیان اینکه ایران سانتریفیوژ تولید امنیت در منطقه است، گفت: بمب هسته‌ای ایران 40 سال پیش با انقلاب اسلامی منفجر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،‌ "عبدالله بلم" پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی "من انقلابی‌ام" در کانون بسیج همدان، با بیان اینکه قبل از انقلاب شیعه در آفریقا ناچیز بود اما بعد از انقلاب وضعیت عوض شد، اظهار کرد: بهترین خانواده جهان خانواده سپاه است. یک خانواده استکبارستیز، عدالتخواه، عزت‌خواه، محافظ دین و مروج انسانیت.

وی افزود: اگر ما وابسته نبودیم ما را یک کشور فقیر حساب نمی‌کردند. کنگو جنگل های سرسبز، طبیعت سرسبز، طلا و الماس دارد اما بیش از ۹۰ درصد مردم آن در فقر هستند.

نایب رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا خاطرنشان کرد: شما با این انقلابی که به وجود آوردید در همه عرصه‌ها مستقل هستید و از بیرون فرمان نمی‌گیرید.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران امنیت دارند، تصریح کرد: ایران سانتریفیوژ تولید امنیت است و بمب هسته‌ای ایران، 40 سال پیش با انقلاب اسلامی منفجر شد.

بلم با بیان اینکه غربی‌ها می‌خواهند هویت، حجاب و عفت شما را بگیرند و مدل خود را به شما تحمیل کنند، ادامه داد: در خود غرب، زن‌ها در همه عرصه‌ها حضور ندارند اما در ایران زنها در همه عرصه‌ها حضور داشته و رعایت حقوق زن در ایران را من جای دیگر ندیدم.

نایب رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا با اشاره به اینکه ۱۷ هزار دانشجو از 130 ملیت در دانشگاه جامعه المصطفی حضور دارند بیان کرد: در کل دنیا یک رهبر مانند رهبرمعظم انقلاب اسلامی پیدا نمی‌شود. این نظام باید برای ایران و جهان باقی بماند. مرزهای ایران گسترش پیدا کرده و صدور انقلاب ایران، صدور جنگی نیست.

وی با اشاره به کشور بورکینافاسو عنوان کرد: زمانی که رئیس جمهور ما در برابر غرب ایستاد، گفتند که باید برود و دیکتاتور است و در بورکینافاسو احساس کاذب درست کردند و مردم قیام کردند. اما وضعیت بدتر شده و غربی‌ها نسبت به این وضعیت سکوت کردند.

دانش آموخته دانشگاه جامعه المصطفی در پایان خاطرنشان کرد: اولین برنامه که قرآن برای امت اسلامی آورده علم است، غرب، علم منهای وحی است ولی جمهوری اسلامی ایران وحی همراه علم را دنبال می کند.

در ادامه مهدی فرجی با بیان اینکه نگرانی که دشمن از ما دارد ما از دشمن نداریم، اظهار کرد: همین باعث شده تا آمریکایی‌ها هر روز یک قائله درست کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن و در رأس آن آمریکا معیشت مردم را نشانه گرفته، افزود: امروز خاکریز بین ما و دشمن که مهم‌ترین خاکریز است معیشت مردم بوده و دشمن روی آن دست گذاشته است.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا به مرکز پنتاگون می‌رود و می‌گوید می‌خواهم آمریکا را بزرگ کنم این یعنی آمریکا کوچک شده است، شما ملت ایران، آمریکا را کوچک و تحقیر کردید.

وی گفت: ترامپ متوجه شده که چه بر سرشان آمده و در آمریکا چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است، آمریکا الان به شدت ضعیف شده است.

فرجی تصریح کرد: آمریکایی‌ها چرا از ایران می‌ترسند؟ چرا از موشک‌های ما می‌ترسند؟ آنها که موشک‌هایشان قوی‌تر از ماست پس ترس چرا؟ آنها می‌ترسند زیرا اراده استفاده از آن سلاح‌ها را ندارند.

وی بیان کرد: ساز و کار جنگ عوض شده و ما در جنگ اقتصادی هستیم و به همین منظور دشمن چندین قرارگاه زده اما متاسفانه مسئولان مربوطه چنین قرارگاهی برای جلوگیری از ضربه‌های دشمن ندارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم