پشتیبانی از تاچ آیدی و فیس آیدی به واتس‌اپ در iOS اضافه شد


رسانه کلیک – واتس‌اپ در iOS به قابلیت پشتیبانی از تاچ آیدی و فیس آیدی مجهز شد. کاربران برای استفاده از این ویژگی باید به بخش تنظیمات مراجعه کنند. واتس‌اپ در  اواخر سال 2014 به قابلیت رمزگذاری پیام ها مجهز شد. این تغییر چند ماه پس از تصاحب آن توسط فیس بوک صورت گرفت. این ویژگی […] نوشته پشتیبانی از تاچ آیدی و فیس آیدی به واتس‌اپ در iOS اضافه شد...

رسانه کلیک – واتس‌اپ در iOS به قابلیت پشتیبانی از تاچ آیدی و فیس آیدی مجهز شد. کاربران برای استفاده از این ویژگی باید به بخش تنظیمات مراجعه کنند.

واتس‌اپ در اواخر سال 2014 به قابلیت رمزگذاری پیام ها مجهز شد. این تغییر چند ماه پس از تصاحب آن توسط فیس بوک صورت گرفت. این ویژگی برای افزایش امنیت پیام های ارسالی به واتس اپ اضافه شد.

واتس‌اپ در iOS به تازگی به یک قابلیت جدید برای افزایش امنیت کاربران مجهز شده است. از این پس کاربران محصولات اپل می توانند از ابزارهای بیومتریک برای دسترسی به این پیام رسان استفاده کنند.

امروز بروزرسانی جدیدی برای این اپلیکیشن در سیستم عامل آی او اس عرضه شده است. از این پس کاربران می توانند از فیس آیدی و تاچ آیدی برای این برنامه استفاده کنند. باز کردن قفل این برنامه از این پس می تواند در iOS توسط این دو ابزار بیومتریک انجام شود.

پشتیبانی از تاچ آیدی و فیس آیدی به واتس‌اپ در iOS اضافه شد

شماره مدل این اپلیکیشن پس از دریافت این بروزرسانی به 2.19.20 ارتقا پیدا می کند. این قابلیت به صورت پیش فرض فعال نیست و کاربران باید آن را به صورت دستی فعال کنند.

برای دسترسی به این قابلیت کاربران باید به بخش تنظیمات رفته و سپس گزینه Account را انتخاب کنند. در این بخش باید گزینه Privacy را انتخاب و سپس به بخش Screen Lock مراجعه کرد. در این بخش با توجه به دستگاه خود می توانید گزینه فیس آیدی و یا تاچ آیدی را فعال کنید.

چند روز پیش گزارشی در اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه مارک زاکربرگ به دنبال ادغام زیر ساخت های فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ است. نتیجه این کار، افزایش امنیت سیستم پیام رسانی در این شبکه های اجتماعی است. در حال حاضر تنها پیام ها در واتس اپ رمزگذاری می شود (فوروارد پیام در واتس‌اپ محدود می شود؛ جلوگیری از انتشار شایعه).

Source: neowin

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...