نکاتی درباره خرید و فروش آیفون 7 در سایت دیوار


رسانه کلیک – آیفون 7 یکی از گوشی های پرفروش اپل محسوب می شود. در این مطلب به بررسی نکاتی در رابطه با خرید و فروش آیفون 7 در سایت دیوار می پردازیم. اپل و محصولاتش برای بسیاری از کاربران خیلی خاص هستند و البته جزو برندهایی است که حتی مدل‌های کارکرده آن هم طرفداران زیادی […] نوشته نکاتی درباره خرید و فروش آیفون 7 در سایت دیوار اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – آیفون 7 یکی از گوشی های پرفروش اپل محسوب می شود. در این مطلب به بررسی نکاتی در رابطه با خرید و فروش آیفون 7 در سایت دیوار می پردازیم.

اپل و محصولاتش برای بسیاری از کاربران خیلی خاص هستند و البته جزو برندهایی است که حتی مدل‌های کارکرده آن هم طرفداران زیادی دارد و با قیمت‌های خوبی دست به دست می‌شوند. شاید این برند برای کاربران به دو صورت باشد یا طرفدارش باشند یا از آن فراری! وقتی می‌گوییم از آن فراری درباره طرز استفاده از گوشی‌های اپل می‌گوییم و از کاربرانی که کار با سیستم عامل اندروید را به مراتب ترجیح می‌دهند.

در این مطلب می‌خواهیم یکی از گوشی‌های این شرکت را معرفی کنیم تا علاقمندان به خرید و فروش آیفون درباره آن بیشتر بدانند. آیفون 7و 7پلاس از تلفن‌های هوشمند این برند آمریکایی هستند که در زمان رونمایی از آنها، سر صدای زیادی به پا شد و طرفداران بی‌شماری برای داشتنش در اولین روز فروش‌ آن جلوی فروشگاه‌های اپل صف کشیدند.

درباره آیفون 7

تیم کوک، مدیر عامل اپل در سپتامبر سال 2016گوشی‌های آیفون 7و 7پلاس این شرکت را رونمایی کرد تا به عنوان یکی از قدرتمندترین محصولات این شرکت در کشورهای مختلف به فروش برسند. این محصول از نظر طراحی فرق چندانی با سلف خود یعنی آیفون 6ندارد و شاید تنها ظاهر لنز دوربین تغییر کرده باشد اما این را هم باید بگوییم که مواردی مثل حذف جک 3.5میلی متری هدفون تغییراتی است که در این گوشی انجام شده است.

آیفون 7به نسبت ورژن پلاس‌اش ابعاد مناسب‌تری دارد و به اصطلاح خوش دست‌تر است و البته قیمت ارزان‌تری هم دارد، گو اینکه با افزایش قیمت دلار مدل‌های کارکرده گوشی‌هایی هم رده آیفون 7به حدودا 3تا 4میلیون تومان رسیده است! این محصول که هنوز بعد از گذشت تقریبا 2سال از پرفروش‌های اپل به شمار می‌آید. برای بسیاری از کاربرانی که به دنبال خرید گوشی دست دوم اپل هستند، آیفون 7می‌تواند با توجه به قابلیت‌هایی که دارد یکی از انتخاب‌های نخستین‌شان باشد.

ویژگی‌های آیفون 7

آیفون 7و 7پلاس شرکت اپل که در دیوار در رنگ‌هایی مانند مشکی و رزگلد در ظرفیت‌های مختلف 32، 128و 256گیگابایت به صورت آکبند یا دست دوم برای فروش گذاشته شده ، برخلاف سایر مدل‌های پیشین این برند دیگر از دکمه فیزیکی هوم استفاده نمی‌کند بلکه دکمه لمسی دارد که با لمس آن می‌توان قفل صفحه کلید را باز کرد. سیم کارت مخصوص این پرچم‌دار نانو سیم است و دوربین‌های اصلی و ثانویه آن به ترتیب 12و 7مگاپیکسل هستند تا کاربران بتوانند عکس‌ها و سلف پرتره‌های خوبی با آنها بگیرند. همچنین دوربین اصلی این محصول اپل فلش چهار ال ای دی دارد. باتری آیفون 7لیتیوم یونی 1960میلی‌آمپر است و با ابعادی به اندازه 7.1در 67.1در 138.3میلی‌متر و وزن 138گرمی عرضه شده است تا گوشی خوش دست و سبکی برای کاربرانش باشد.

حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورتی، قطب‌نما و فشارسنج از حسگرهای این گوشی اپل به شمار می‌آیند. ضمن اینکه دارای قابلیت‌هایی مانند دستیار صوتی سیری، سرویس ابری آی کلود، پشتیبانی از فرمت‌های صوتی apple lossless/aiff/aax+/wav/mp3، پشتیبانی از فرمت‌های تصویری mp4/h.264،audio/video/photo editorو document editor هم هست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط