به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ کودکان و نوجوانان آموزشگاه موسیقی چکاوک زنجان، به مهر نواختند....

در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ،13 بهمن ماه 97 ،گروه کودک و نوجوان آموزشگاه موسیقی چکاوک زنجان به سرپرستی سمیرامیس جابری و رهبری پریسا آهنی ،قطعاتی را بصورت زنده اجرا نمودند که بسیار مورد توجه قرار گرفت .

گروه چکاوک بزرگترین گروه ارکستر رده سنی کودک (ارف) را در زنجان دارا می باشد.

گروه کودک و نوجوان آموزشگاه موسیقی چکاوک زنجان ،قطعاتی را بصورت زنده نواختندسمیرامیس جابری مدیر آموزشگاه موسیقی چکاوک ضمن تشکر از مربیان برجسته آموزشگاه گفت:این گروه در سالن کاسپین و برای عموم مردم بصورت زنده قطعات ای ایران و به لاله در خون خفته و چند قطعه محلی را اجرا کردند.

قابل ذکر است که آموزشگاه موسیقی چکاوک زنجان با مدیریت سمیرامیس جابری با قدمت 18 سال سابقه فعالیت، یکی از معتبرترین آموزشگاه های استان زنجان است به ویژه جهت آموزش موسیقی برای کودکان و نوجوانان و جوانان .این آموزشگاه تا کنون 27 اجرای زنده در قالب گروه کودک و نوجوان را در کارنامه خود دارد .

پریسا آهنی رهبر ارکستر اظهار کرد: کودکان پس از فراگیری دوره موسیقی کودک (ارف)، تحت نظر مربیان مجرب، به فراگیری ساز تخصصی مشغول می شوند. سپس آموزش موسیقی را بصورت گروه نوازی ادامه می دهند.

گروه کودک و نوجوان آموزشگاه موسیقی چکاوک زنجان ،قطعاتی را بصورت زنده نواختند

سمیرامیس جابری مدیر آموزشگاه موسیقی چکاوک زنجان افزود: آموزش ها در کلاس های شاد و کودکانه و همراه با بازیهای ریتمیک، کودکان را راغب و با انگیزه می نماید . برخی کودکان حتی سواد خواندن و نوشتن نیز ندارند اما توانایی نت خوانی دارند ، که نشان از آموزش صحیح در این رده سنی می باشد.