تریلر جدید فیلم آلیتا : فرشته جنگ (Alita: Battle Angel) را تماشا کنید


تریلر جدید فیلم آلیتا : فرشته جنگ (Alita: Battle Angel) را تماشا کنید

همزمان با برگزاری سوپر بول 2019، تریلر جدید فیلم آلیتا: فرشته جنگ (Alita: Battle Angel) نیز منتشر شد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید. فیلم آلیتا: فرشته جنگ اقتباس لایو اکشن جدید رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) است که تهیه کنندگی آن را جیمز کامرون (James Cameron)، کارگردان فیلم تایتانیک بر عهده دارد. کامرون... نوشته تریلر جدید فیلم...

همزمان با برگزاری سوپر بول 2019، تریلر جدید فیلم آلیتا: فرشته جنگ (Alita: Battle Angel) نیز منتشر شد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

فیلم آلیتا: فرشته جنگ اقتباس لایو اکشن جدید رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) است که تهیه کنندگی آن را جیمز کامرون (James Cameron)، کارگردان فیلم تایتانیک بر عهده دارد. کامرون سال‌ها بر روی ساخت اثری از این مانگای سایبر پانک کار کرد اما پروسه تولید دنباله فیلم آواتار (Avatar) به او اجازه ندارد تا آن را بسازد و سکان هدایت را به رودریگز واگذار کرد.

آلیتا: فرشته جنگ کمتر از دو هفته دیگر به اکران در می‌آید و شرکت فاکس (Fox) با این تریلر جدید، آخرین تلاش‌های خود را برای بازاریابی فیلم انجام می‌دهد. نقش اصلی فیلم بر عهده رزا سلزار (Rosa Salazar) در نقش آلیتا است، یک دخترک سایبرنتیک جوان که در جستجوی ریشه‌هایش بوده و می‌خواهد بداند چگونه به وجود آمده است. در این تریلر می‌توانید صحنه‌های اکشن و جلوه‌های ویژه قدرتمند فیلم را مشاهده کنید.

تریلر جدید فیلم آلیتا: فرشته جنگ (Alita: Battle Angel)

نقدهای اولیه این فیلم به تدریج در حال منتشر شدن است و تا اینجا به نظر می‌رسد که با فیلم متوسطی رو به رو هستیم. این فیلم در حال حاضر امتیاز 53% را در سایت راتن تومیتوز برای خود ثبت کرده است. با این حال منتقدان به این نکته اشاره کرده‌اند که فیلم از نظری بصری تجربه فوق العاده‌ای است و دیدن آن به صورت سه بعدی توصیه می‌شود. مشکل اصلی منتقدان با فیلم‌نامه اثر بوده و به گفته‌ آن‌ها این فیلم‌نامه که توسط رودریگز و کامرون به نگارش در آمده، بسیار بهم ریخته است و نمی‌تواند منبع اصلی را به خوبی به تصویر بکشد.

با این همه، آلیتا: فرشته جنگ تنها فیلم بزرگ ماه آینده است و تا قبل از ورود فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) می‌تواند در گیشه خودنمایی کند. فاکس امیدوار است که در غیاب رقبای بزرگ، این فیلم بتواند فروش خوبی بدست بیاورد.

آلیتا که بودجه عظیمی بین 150 الی 200 میلیون دلار دارد، در تاریخ 14 فوریه 2019 (25 بهمن) به اکران سینماهای جهان در خواهد آمد. کریستف والتس، جنیفر کانلی، ماهرشالا علی، جکی ارل هیلی و میشل رودریگز دیگر بازیگران اثر را تشکیل می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک