مسیر بجنورد به اسفراین در گردنه پلمیس بسته شد


مسیر بجنورد به اسفراین در گردنه پلمیس بسته شد

بجنورد- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: به علت برف و بوران و کولاک شدید مسیر بجنورد به اسفراین صبح امروز سه شنبه در گردنه پلمیس بسته شد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وضعیت جوی هوا هم اکنون در تمامی محورهای استان ابری است اما، سرتاسر جاده ها یخ زده هستند.
وی با اشاره به وجود پدیده برف روبه در جاده ها بویژه در محل گردنه ها، اظهار داشت: وزش باد و کولاک شدید و بارش برف دو روز گذشته باعث لغزنده شدن بیشتر محورهای استان شده است.
سرهنگ حسین زاده اظهارداشت: در مابقی محورها هوا ابری است و تردد در جریان است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی پرهیز جدی از سفرهای غیرضروری و به همراه داشتن تجهیزات زمستانه و گرمایشی از قبیل پتو و اطمینان از سالم بودن بخاری خودرو را قبل از سفر به رانندگان توصیه کرد.
به گزارش ایرنا؛ بارش برف و کولاک شدید که از دو شب قبل در استان آغاز شده بود باعث تعطیلی مدارس در برخی شهرستان های خراسان شمالی شده است.
بر اساس پیش بینی هواشناسی استان بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار تا امروز صبح در منطقه است.
بر این اساس با ورود سامانه بارشی تا روز سه شنبه به تدریج افزایش ابر، وزش باد شدید، بارش باران و در پاره ای از نقاط رگبار و همچنین بارش برف و در ارتفاعات مه گرفتگی و کولاک برف پیش بینی می شود‌‌ و دمای هوا 12 درجه کاهش می یابد.
ط/ 6042

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)