ویدئوی معرفی گوشی منعطف سامسونگ، گلکسی فولد - Galaxy Fold +فیلم


ویدئوی معرفی گوشی منعطف سامسونگ، گلکسی فولد - Galaxy Fold +فیلم

چندی پیش سامسونگ از رونمایی گوشی جدید خود گلکسی فولد - Galaxy Fold با صفحه نمایش تاشو در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ویدئوی معرفی گوشی منعطف سامسونگ، گلکسی فولد - Galaxy Fold +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ پیش‌تر به طور رسمی تائید کرد که اولین گوشی هوشمند خود را که قرار است با عنوان سامسونگ گلکسی F یا گلکسی فولد - Galaxy Fold معرفی شود، به بازار عرضه خواهد کرد. تاریخ این اتفاق هنوز مشخص نشده اما احتمال دارد ما چند تبلیغ از آن در تاریخ ۲۰ فوریه طی مراسم رونمایی از خانواده گلکسی S10 مشاهده کنیم.

این تلفن هوشمند ادعا می‌کند قرار است دنیای فناوری را متحول کند. البته نباید این مسئله را فراموش کنیم که قبل از سامسونگ، شرکت Royole از صفحه نمایش‌های منعطف خود در وسایل مختلف استفاده می‌کرد.

ویدئوهای مختلفی از این گوشی هوشمند تاشو در فضای مجازی منتشر شده که البته بسیاری از آن‌ها تقلبی هستند. در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن گوشی گلکسی F از زاویه‌های مختلف نشان داده شده است.

پس از این که سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد یک گوشی تلفن همراه با این قابلیت ساخته است، باقی غول‌های سازنده گوشی نیز از اولین نمونه‌های خود صحبت کردند. شرکت‌هایی مانند اپل و شیائومی حتی تصاویری از از طراحی گوشی‌های منعطف خود در فضای مجازی منتشر کردند.

البته این طراحی‌ها با چیزی که ما از گوشی گلکسی فولد انتظار داریم، تفاوت دارند. شیائومی در حرکتی عجیب گوشی طراحی کرده که از دو سمت تا می‌شود. می‌توان گفت این طراحی در بین سایر رقبایش یکی از عجیب‌ترین‌هاست. شرکت اپل نیز در حال طراحی گوشی تاشویی است که به جای تا شدن به سمت داخل، به سمت خارج تا می‌شود.

باید دید در پایان ماراتن گوشی‌های منعطف کدام شرکت جام محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین دستگاه را از آن خود می‌کند.

بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد

انتهای پیام/

فیلم گوشی سامسونگ گلکسی فولد - Galaxy Fold

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !