کودک آزاری عجیب مادر شیطان صفت! +فیلم


کودک آزاری عجیب مادر شیطان صفت! +فیلم

مادر شیطان صفتی که از شکنجه دختر خردسال خود فیلم تهیه کرده و در فیسبوک منتشر کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

کودک آزاری عجیب مادر شیطان صفت! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن جوان اهل کارولینای جنوبی آمریکا که اقدام به شکنجه و آزار و اذیت دختر خردسالش کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد. این زن پس از آنکه از صحنه آزار و اذیت دخترش فیلم تهیه و در فیسبوک منتشر کرد، به اتهام خشونت علیه کودک بازداشت شد.

ویدئویی که "کایتلین آلیس هاردی" ۳۳ ساله در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده، او را در جال ریختن آب بر روی صورت دختر خرسالش که خوابیده است، نشان می‌دهد. این مادر جوان در این ویدئو دو بار بر روی صورت دخترش "کیندا" آب می‌ریزد و سپس او در حالی که دخترش با حالی وحشت زده و مضطرب از خواب بیدار می‌شود، شروع به خندیدن می‌کند.

در ویدئویی که منتشر شده است، مشاهده می‌شود این زن روانی با استفاده از یک بطری پلاستیکی دو بار اقدام به ریختن آب بر روی صورت دختر ۹ ماهه‌اش که خوابیده است، می‌کند. در حالی که کودک بی‌گناه دچار ترس و وحشت شده و به اطراف نگاه می‌کند، شروع به گریه می‌کند. پلیس روز چهارشنبه و پس از انتشار این ویدئو اقدام به بازداشت مادر جوان کرد. بنا بر گزارش پلیس در لحظه‌ای که این زن شرور دست به این اقدام زد سه کودک دیگر نیز در خانه حضور داشتند. بنا بر گفته پلیس دپارتمان خدمات اجتماعی محلی در کارولینای جنوبی در جریان این حادثه قرار گرفته تا ضمن بررسی این موضوع از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کرده و محیطی امن برای کودکان در خانه فراهم شود.

مادر این کودک روز چهارشنبه با قرار وثیقه ۱۵۰۰ دلاری آزاد شد و قرار است به زودی در دادگاه به اتهام کودک آزاری مورد محاکمه قرار گیرد.

انتهای پیام/

شکنجه دختر ۹ ماهه توسط مادر سنگدل!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت