اعزام تیم ملی بوکس به مجارستان لغو شد


اعزام تیم ملی بوکس به مجارستان لغو شد

اعزام تیم ملی بوکس به دلیل صادر نشدن روادید 5 بازیکن و سرمربی به مجارستان لغو شد.

اعزام تیم ملی بوکس به مجارستان لغو شدبه گزارش خبرنگار خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بوکس ایران که مدتی است که برای مسابقه بوداپست مجارستان آماده می‌شد متاسفانه به دلیل صادر نشدن ویزا ۵ بازیکن و سرمربی لغو شد. فدراسیون بوکس تا آخرین دقایق تلاش‌های لازمه را برای صدور روادید انجام داده، اما موثر واقع نشد است.

دعوت نامه این اعزام از سوی فدراسیون بوکس مجارستان ابلاغ شده بود که همزمان با این مسابقه از سوی کشور هند نیز دعوت نامه به ایران ارسال شده بود که با تصمیم فدراسیون قرار بر این شد که تیم ملی بوکس کشورمان به مجارستان اعزام شود.

تیم ملی بوکس کشورمان قرار بود با ترکیب امید احمدی صفا در وزن ۵۲ کیلوگرم، رضا سلیمانی فر در وزن ۵۶ کیلوگرم، اشکان رضایی در وزن ۶۰ کیلوگرم، مسلم مقصودی در وزن ۶۴ کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم، مبین کهرزاده در وزن ۸۱ کیلوگرم، طوفان شریفی در وزن ۹۱ کیلوگرم، ایمان رمضان پور در وزن +۹۱ کیلوگرم با هدایت اکبر احدی و علی مظاهری به مجارستان اعزام شود.

در این راستا حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: ما تا آخرین لحطه تلاش کردیم تا تمام بازیکنان و مربیان تیم ملی روادید مجارستان را دریافت کنند، اما متاسفانه نشد و از حیطه کاری ما خارج بود. در نهایت سفر تیم ملی بوکس به مجارستان لغو شد. ما تلاش می‌کنیم مسابقه‌ای را جایگزین کنیم، اما باید در ادامه دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. جام مکران چابهار برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تیم‌های بزرگ و مهم شرکت خواهند کرد.

بیشتربخوانید:

گل‌محمدی: تمام ورزشکاران باید از بهداد سلیمی حمایت کنند

احمدی صفا: تشکیل ۲ تیم ملی در بوکس باعث رقابت بیشتر می‌شود

احدی: رقابت‌های قهرمانی بوکس ارتش پشتوانه تیم ملی است

انتهای پیام/

روادید تیم ملی بوکس برای اعزام به مجارستان صادر نشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا