بذرپاش: دولت بی‌برکت شده است


نماینده سابق مجلس گفت: برخی تئوری پردازان دولت را به اینجا رساندند که مسائل غیرقابل حل است.

مهرداد بذرپاش، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در آیین ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی که صبح امروز به همت سازمان بسیج اساتید در دانشگاه تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که امروز مطرح است، مسئله کارآمدی است. متاسفانه با شبهه‌افکنی‌ها، دستاوردها درست دیده نشده است.
وی افزود: حلقه مفقوده در کشور، حلقه مدیریت است. مردم حق دارند از بسیاری از بخش‌ها گله‌مند باشند. در چند سال گذشته خدمت به اقصی نقاط کشور کم ارائه نشده ولی مردم رضایتمندی زیادی ندارند؛ دلیل این است که مواجه با مردم غلط بوده و هست. باید این اجتماع‌سازی را حل کنیم و تا وقتی حل نشود، مردم درگیر دوقطبی‌سازی‌ها می‌شوند که بستر و زمینه آماده پذیرش هر گونه دو قطبی است. یک روز جنگ و صلح، یک روز فیلترینگ و عدم فیلترینگ.
نمایند سابق مجلس تصریح کرد: متاسفانه با آزمون و خطا جلو می‌رویم و به تجارب توجهی نداریم. یکی از دلایلی که دولت به نظر من بی‌برکت شده، بی‌مروتی و بی‌انصافی به عملکرد گذشتگان است. در کشور کار شده و زحمت کشیده شده اتفاقات خوبی افتاده با اینکه ضعف داشتیم.
بذرپاش ادامه‌ داد: برخی تئوری‌پردازان دولت را به اینجا رساندند که مسائل غیرقابل حل است و صحنه اجرایی کشور را به زمین «لم یزرع» تبدیل کردند که نمی‌توان چیزی در آن کاشت.
وی با اشاره به مسئله جوان سازی اظهار داشت: 70 درصد کسانی که امروز در جامعه‌اند، متولدین بعد از بهمن 57 هستند، آیا می‌توان با کسانی که انقلاب را ندیدند با ادبیات آن زمان صحبت کرد؟ نمی‌شود و باید سیستم تبلیغاتی ما جوان‌سازی شود و روش‌ها نو شود.
نماینده سابق مردم تهران در خانه ملت اضافه کرد: امروز نمی‌توان به روش‌های مرسوم گذشته عمل کرد. اخلاص، پرکاری و سادگی بدیهی و از اصول است ولی شیوه کاری باید تغییر کند.کارآمدتر کردن اجزای کشور، اجتماعی‌سازی و مشارکت مردم در مسائل و جوان سازی سیستم در شروع پنجمین دهه انقلاب اسلامی مؤثر و راهگشاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران