ملت ایران با بصیرت و مقاومت دشمنان را ناکام می کند


ملت ایران با بصیرت و مقاومت دشمنان را ناکام می کند

کرج - ایرنا - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهارداشت: ملت ایران با بصیرت و مقاومت بی نظیر خود، دشمنان را ناکام می کند.

به گزارش ایرنا، سردار پاسدار یوسف مولایی روز سه شنبه در نشست کرسی آزاد اندیشی معلمان در دبیرستان پسرانه دهخدا آموزش وپرورش ناحیه یک کرج خاطرنشان کرد: بغض و کینه آمریکا نسبت به ایران ادامه دارد، ولی دشمن باز هم ناکام می‌ماند زیرا مردم ایران روحیه ایثار و مقاومت را از امام (ره) و شهدای گرانقدر آموخته اند.
وی با اشاره به همه دشمنی ها در طی 40 سال اخیر در کشور، یادآورشد: دشمن تصور می‌کرد با تهدیدات می‌تواند ما را شکست دهد، اما به لطف خدا و نفس مسیحایی ولایت فقیه و ارواح شهدا موفق نشدند.
وی بیان داشت: وحدت و ایستادگی در مقابل دشمن امروز جایگاه ویژه‌ای دارد.
مولایی، استقلال ملی را بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: علت نفرت و دشمنی علیه ایران این است که پس از انقلاب دیگر تحت فرمان غرب و آمریکا نیست.
وی ادامه داد: باید دستاوردهای انقلاب تبیین و اصالت انقلاب اسلامی ایران به همگان معرفی شود که در این راه معلمان نقش و مسئولیت خطیری برعهده دارند.
مولایی تاکید کرد: آمریکا اعلام می‌کند عمر انقلاب روبه پایان است که این توهمی بیش نیست .
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزنیز گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب و عملکرد نظام سد محکمی در برابر تخریب های رسانه خارجی معاند محسوب می شود.
مسعود مهرانی نیا بیان داشت: جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر خلاف تصور دشمنان با حضور گسترده مردم در حال اجرا است که در این میان دانش آموزان حضوری فعال و پرنگ دارند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت تنویر افکار عمومی و بویژه نسل چهارم انقلاب نسبت به اهداف انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است.
وی اظهارداشت: دشمنان نظام با بهره برداری از فضای مجازی، درصدد پیاده سازی اهداف مخرب خود بر علیه نظام هستند از این رو با تفسیر قرآن و آگاهی بخشی می توان در برابر بسیاری از این توطئه ها ایستاد.
وی ادامه داد: صهیونیست، یکپارچگی و انسجام کشور را مورد هدف قرار داده چراکه بخوبی آگاه است با وحدت و همدلی راه نفوذی به ایران اسلامی نخواهد داشت.
2819/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس