بازی بتل رویال تایتان فال (Titanfall) منتشر شد


بازی بتل رویال تایتان فال (Titanfall) منتشر شد

از چند مدت قبل می‌دانستیم که استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) در حال کار بر روی یک قسمت جدید از مجموعه تایتان‌ فال (Titanfall) است و حال مشخص شده که باید منتظر چه چیزی باشیم. بازی بتل رویال تایتان فال با نام Apex Legends منتشر شد. بازی بتل رویال تایتان فال که فری تو پلی (Free To... نوشته بازی بتل رویال تایتان فال (Titanfall)...

از چند مدت قبل می‌دانستیم که استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) در حال کار بر روی یک قسمت جدید از مجموعه تایتان‌ فال (Titanfall) است و حال مشخص شده که باید منتظر چه چیزی باشیم. بازی بتل رویال تایتان فال با نام Apex Legends منتشر شد.

بازی بتل رویال تایتان فال که فری تو پلی (Free To Play) نیز خواهد بود، اثر جدید استودیوی ریسپاون است. از مدتی پیش مشخص شد که ریسپاون در حال کار بر روی بازی Titanfall 3 نیست و حالا می‌دانیم چه اثری انتظار ما را می‌کشد.

بازی بتل رویال تایتان فال که Apex Legends نام دارد، دارای هشت شخصیت قابل بازی است اما در آن‌ خبری از خود تایتان‌ها نخواهد بود (همان ربات‌های عظیم الجثه و تنومند که شما می‌توانید سوار آن‌ها شوید). در حالی که چنین اتفاقی ناامید کننده به نظر می‌رسد اما شرکت EA فعلا تصمیم گرفته تا بر روی گیم‌پلی سریع و سربازان پیاده مجموعه تایتان فال تمرکز کند. این اتفاق از تجربیات سازندگان در ساخت بازی Call of Duty ریشه می‌گیرد. حتما می‌دانید، اعضای حال حاضر استودیوی ریسپاون را تعدادی از کارکنان قدیمی استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) تشکیل می‌دهند.

بازی بتل رویال تایتان فال (Titanfall) منتشر شد

این بازی در هر نقشه، 60 بازیکن را مقابل هم قرار می‌دهد و از آن‌جایی که فری تو پلی است، احتمالا برای دستیابی به چیزهای مختلف یا ارتقا شخصیت‌ها، باید پول واقعی خرج کنید.

ساخت قسمت جدیدی از مجموعه تایتان فال چندان غافل گیر کننده نیست و رئیس شرکت EA، اندرو ویلسون (Andrew Wilson) در سال گذشته میلادی اعلام کرده بود که دو تیم در استودیوی ریسپاون در حال کار بر روی دو پروژه مختلف هستند. بازی مرموز جدیدی از دنیای جنگ ستارگان به نام Jedi Fallen Order و همین بازی بتل رویال تایتان فال دو اثری هستند که ریسپاون در دست توسعه دارد. بازی Jedi Fallen Order نیز قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود اما هنوز اطلاعات دقیقی از آن در دست نیست.

آیا Apex Legends، بازی بتل رویال تایتان فال موفقیت آمیز خواهد بود؟

سبک بتل رویال با بازی‌های PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite، در این روزها بسیار محبوب است و حتی شرکت اکتیویژن با مُد بتل رویال Blackout بازی Black Ops 4 توانست موفقیت خوبی بدست بیاورد. در مقابل شرکت EA استودیوی دایس (DICE) را مجبور کرد که در ساخت بازی Battlefield V عجله کند و آن‌ها یک بازی با محتواهای ناقص تحویل طرفداران دادند که بخش بتل رویال‌اش، با نام فایر استورم (Firestorm)، تنها از 64 بازیکن در هر نقشه پشتیبانی می‌کرد (در حالی که حضور 100 بازیکن در هر نقشه، به رقم معمول این سبک تبدیل شده است). بازی بتل رویال تایتان فال از تعداد بازیکن کمتری پشتیبانی می‌کند و این اتفاق خوبی برای علاقه‌مندان نیست اما باید دید در عمل چگونه عملکردی از خود نشان می‌دهد.

بازی بتل رویال تایتان فال (Titanfall) منتشر شد

شرکت EA بازی بزرگ جدید خود یعنی Anthem را در کمتر از دو هفته منتشر خواهد کرد که آن‌ هم یک عنوان کاملا آنلاین در فضای آینده است. انتشار این دو بازی در یک فاصله زمانی نزدیک به هم، ما را به یاد سال 2016 می‌اندازد که EA بازی‌های Titanfall 2 و Battlefield 1 را در فاصله یک هفته نسبت به هم منتشر کرد و باعث شد که قسمت دوم تایتان فال نتواند خود را به خوبی نشان دهد و تحت تاثیر موفقیت چشم گیر بتلفیلد 1، خیلی زود فراموش شد.

بازی Apex Legends در تاریخ 5 فوریه (16 بهمن) برای رایانه های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت