80 کارگزاری بیمه در سطح کشور تا پایان امسال فعال می‌شود


80 کارگزاری بیمه در سطح کشور تا پایان امسال فعال می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل دفتر امور کارگزاری‌های سازمان بیمه تأمین اجتماعی کشور گفت: 80 کارگزاری در سطح کشور تا پایان امسال فعال می‌شود که 38 کارگزاری در دهه فجر امسال تاکنون افتتاح شده و مابقی هم در ادامه به بهره‌برداری می‌رسد.

80 کارگزاری بیمه در سطح کشور تا پایان امسال فعال می‌شود

به گزارش ایکنا از کرمان، محمد قوامی، مدیرکل دفتر امور کارگزاری‌های سازمان بیمه تامین اجتماعی کشور دیروز سه‌شنبه، 16 بهمن در مراسم افتتاحیه دومین کارگزاری بیمه تامین اجتماعی شهر رفسنجان با اشاره به اینکه با رشد و توسعه روزافزون تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، شیوه‌های خدمات‌رسانی به این قشر نیز تعمیم و توسعه داده شده است، گفت: از سال ۸۴ سریعتر از سایر دستگاه‌های اجرایی وارد بخش خصوصی شدیم و پروژه کارگزاری واگذار شد تا هم اشتغالزایی شود هم خدمت‌رسانی در بخش بیمه برای مردم به سهولت انجام شود.
وی با بیان اینکه قرار است ۸۰ کارگزاری دیگر در کشور واگذار شود، افزود: این تعداد به دست کسانی سپرده می‌شود که از جوانانی توانمند باشند و از طریق آزمون استخدام پذیرفته می‌شوند.
مدیرکل دفتر امور کارگزاری تأمین اجتماعی کشور عنوان کرد: ۸۰ کارگزاری در سطح کشور تا پایان امسال فعال می‌شود که 38 کارگزاری در دهه فجر امسال تاکنون افتتاح شده و مابقی هم در ادامه به بهره‌برداری می‌رسد.
قوامی یادآور شد: تا ابتدای امسال ۲۱۸ کارگزاری فعال در کشور داشتیم و در حال حاضر تعداد این کارگزاری‌ها به ۲۹۷ مورد افزایش یافته است.
وی با تأکید بر استانداردسازی کارگزاری‌ها تأکید کرد: در 10 استان کشور از جمله اصفهان، تهران، شرق و غرب تهران و ... مقرر کردیم که به‌صورت پایلوت، صدور و تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی به‌‌صورت غیرحضوری انجام شود و این مهم را در سطح کشور تعمیم خواهیم داد تا مردم به راحتی این خدمات را دریافت کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن