دستاوردهای وزارت نفت به‌ویژه در حوزه گازرسانی درخشان است


دستاوردهای وزارت نفت به‌ویژه در حوزه گازرسانی درخشان است

نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام‎های گسترده وزارت نفت در بخش شبکه گازرسانی گفت: انصاف نیست که عده‌ای در جمهوری اسلامی مسئولیت داشته باشند و اظهارنظرهای نادرستی کنند و این گونه القا کنند که در صنعت نفت و گاز کشور کاری صورت نگرفته است.

عبدالحمید خدری، با اشاره به دستاوردهای متعدد و اقدام‎های مناسب وزارت نفت در توسعه بخش نفت و گاز به خبرنگار شانا، گفت: بخش نفت، گاز و پتروشیمی از نظر اقتصاد مقاومتی و از لحاظ مقاوم‌سازی اقتصاد کشور کارنامه بسیار درخشانی دارد.

وی افزود: مدیران صنعت نفت و گاز کارنامه درخشانی را به نام خود ثبت کردند و به‎طور حتم ملت قدرشناس ایران در جریان این خدمات قرار خواهند گرفت و قدردان خدمتگزاران خود خواهند بود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر شخصی هم که در این مسیر سنگ‌اندازی می‌کند به جوهره خودش مربوط است که انتخاب کرده است صادق نباشد. وزارتخانه‌ای که بیش از همه در سیاست‎های اقتصاد مقاومتی بر آن تاکید شده و پر رنگ‌تر از دیگر دستگاه‌ها دیده شده، وزارت نفت است.

نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام‎های گسترده وزارت نفت در بخش شبکه گازرسانی عنوان کرد: در سال‌های گذشته استان مهم و راهبردی سیستان و بلوچستان از نعمت گاز برخوردار نبود، اما وزارت نفت با جدیت پای این کار ایستاد و گازرسانی به این استان انجام شد.

وی ادامه داد: شاهکار دیگری که در بخش نفت و گاز انجام شد این بود که برخی کشورهای عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) تلاش کردند روشی را به کار گیرند تا ایران نتواند تولید نفت خود را افزایش دهد، اما با تدابیر دیپلماسی سیاسی و نفتی، می‌توانیم نفت خود را بفروشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان