خودداری دموکرات‌ها از دست زدن برای ترامپ در سخنرانی سالانه‌اش+ تصاویر


نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا در زمان سخنرانی رئیس‌جمهور این کشور در بسیاری از موارد از تشویق و بلند شدن به احترام او خودداری کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در حالی برای سخنرانی سالانه خود به کنگره رفته بود که بسیاری از اعضای کنگره از دست زدن برای سخنان او و بلند شدن به احترام او خودداری کردند.

بر اساس این گزارش، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا، بار‌ها در زمان سخنرانی ترامپ از جای خود بلند شد و برای ترامپ دست زد، اما نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان، در کنار او نشسته بود، از بلند شدن و دست زدن برای ترامپ خودداری کرد و با بی‌توجهی به سخنان ترامپ، سرگرم مرتب کردن کاغذ‌های جلوی خود بود.

خودداری دموکرات‌ها از دست زدن برای ترامپ در سخنرانی سالانه‌اش+ تصاویر

این اتفاق در زمان سخنان ترامپ درباره مسائل داخلی آمریکا از جمله سقط جنین و در بیشتر موارد درباره سیاست خارجی این کشور از جمله در برابر ونزوئلا، به رسمیت شناختن قدس به عنوان «پایتخت» رزیم صهیونیستی و مسئله کره شمالی رخ داد.

خودداری دموکرات‌ها از دست زدن برای ترامپ در سخنرانی سالانه‌اش+ تصاویر

بیشتر بخوانید| ترامپ در سخنرانی سالانه: از ایران چشم برنمی‌داریم

در شرایطی که ترامپ درباره خروج از توافقنامه هسته‌ای ایران، اعمال تحریم علیه تهران و اتهامات علیه این کشور سخن می‌گفت، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، و شماری از اعضای سنا دو بار از جای خود بلند شدند و برای او دست زدند، اما پلوسی زمانی که ترامپ سخنان خود علیه ایران را آغاز کرد، کاغذ‌های جلوی خود را برداشت و شروع به خواندن آن‌ها کرد و با بی‌توجهی به سخنان ترامپ، از بلند شدن از جای خود و حتی دست زدن برای سخنان ترامپ خودداری کرد.

انتهای پیام/

عدم استقبال دموکرات‌ها از سخنرانی سالانه ترامپ + تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج