کارنامه درخشان بخش نفت و گاز در اقتصاد کشور


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش نفت، گاز و پتروشیمی از نظر اقتصاد مقاومتی و از لحاظ مقاوم‌سازی اقتصاد کشور کارنامه بسیار درخشانی دارد.

کارنامه درخشان بخش نفت و گاز در اقتصاد کشور

به گزارش بورس نیوز، عبدالحمید خدری، با اشاره به دستاوردهای متعدد و اقدامهای مناسب وزارت نفت در توسعه بخش نفت و گاز گفت: بخش نفت، گاز و پتروشیمی از نظر اقتصاد مقاومتی و از لحاظ مقاوم‌سازی اقتصاد کشور کارنامه بسیار درخشانی دارد.

وی افزود: مدیران صنعت نفت و گاز کارنامه درخشانی را به نام خود ثبت کردند و بهطور حتم ملت قدرشناس ایران در جریان این خدمات قرار خواهند گرفت و قدردان خدمتگزاران خود خواهند بود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر شخصی هم که در این مسیر سنگ‌اندازی می‌کند به جوهره خودش مربوط است که انتخاب کرده است صادق نباشد. وزارتخانه‌ای که بیش از همه در سیاستهای اقتصاد مقاومتی بر آن تاکید شده و پر رنگ‌تر از دیگر دستگاه‌ها دیده شده، وزارت نفت است.

نماینده بوشهر در خانه ملت با اشاره به اقدامهای گسترده وزارت نفت در بخش شبکه گازرسانی عنوان کرد: در سال‌های گذشته استان مهم و راهبردی سیستان و بلوچستان از نعمت گاز برخوردار نبود، اما وزارت نفت با جدیت پای این کار ایستاد و گازرسانی به این استان انجام شد.

خدری ادامه داد: شاهکار دیگری که در بخش نفت و گاز انجام شد این بود که برخی کشورهای عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) تلاش کردند روشی را به کار گیرند تا ایران نتواند تولید نفت خود را افزایش دهد، اما با تدابیر دیپلماسی سیاسی و نفتی، می‌توانیم نفت خود را بفروشیم.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)