چگونه آشپزخانه صنعتی راه اندازی کنیم؟


زمانی که ممصم شدید که آشپزخانه راه اندازی کنید و ملک و محل مناسب خود را انتخاب نمودید، توصیه می کنیم که در طی ساعات مختلف در روزهای متوالی به آن ملک و محل مراجعه کنید. این کار به شناخت بهترشما نسبت به مردم محل و علاوه بر آن، شناخت سلیقه آن ها، طرز فکر … نوشته چگونه آشپزخانه صنعتی راه اندازی کنیم؟ اولین بار در مجله تاپ‌ناز‌ پدیدار شد.

زمانی که ممصم شدید که آشپزخانه راه اندازی کنید و ملک و محل مناسب خود را انتخاب نمودید، توصیه می کنیم که در طی ساعات مختلف در روزهای متوالی به آن ملک و محل مراجعه کنید.

این کار به شناخت بهترشما نسبت به مردم محل و علاوه بر آن، شناخت سلیقه آن ها، طرز فکر آن ها، فعالیت آن ها و شناخت محل کمک می کند و همچنین اطلاعات بیشتری نسبت به ملک مورد نظر به دست خواهید آورد.
به عنوان مثال، نورپردازی آن ملک چگونه است؟ آیا نیاز به افزایش دارد؟ تابلوی آن ملک به چه شکل باشد؟ چگونه آن را نصب می کنید؟
آیا به آسانی می توانند به آن ملک دسترسی داشته باشند و…؟
اگر وقت این کار را دارید، زمانی را برای نشستن در رستوران ها صرف کنید و کار ها و فعالیت آن را زیر نظر داشته باشید تا با روش کار کسب خود آشنایی کامل به دست آورید و ببینید آیا این کسب و کار با آنچه که در فکر شما بود همخوانی دارد یا ندارد و آیا برای شما مناسب است؟

چگونه آشپزخانه صنعتی راه اندازی کنیم؟

برای مشاهده محصولات روی لینک تجهیزات صنعتی آشپزخانه کلیک نمایید.

در صورت امکان با کسانی که در این زمینه ها در حال فعالیت هستند و یا فعالیت کرده اند برنامه خودتان را توضیح دهید و از آن ها مشورت بگیرید.
آن ها می توانند تجربیات خود را با شما در میان بگذارند و به شما کمک بسیار مفیدی کنند که خطاهایی که احتمال است به وجود بیاید را به حداقل برسانید و همچنین میتوانید از ایده های آن ها که آیا رستوران در آن محل خوب است یا نیست.

تصور کنید خودتان مشتری هستید. اگر در همان محل رقبای شما مستقر هستند، آیا آن چیزی که شما قصد راه اندازی آن را دارید مشابه آن چیزیست که رقبا راه اندازی کردند؟
در این صورت شما رستوران عادی ای خواهید داشت مگر اینکه نوآوری جدیدی کنید و چیزی متفاوت ارائه دهید. اما به طور کلی اگر بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید که فکر جدیدی باشد، به اندازه زیادی موفق خواهید شد و از بازار سهمی را از آن خود خواهید کرد.

یکی از واجبات توجه به آنچه که مشتری میخواهد و به آن علاقه دارد می باشد و باید به گونه ای عمل کند که عابران پیاده و یا رانندگانی که جلوی آن هستند را بتوانید جذب کنید.
طرح و رنگ دکوراسیون همگی باید حساب شده و زیبا و خاص باشند تا رستوران شما را از سایر رستوران ها و مراکز تهیه غذای دیگر متفاوت سازند.
تقریبا بیش از ۹۰۰ هزار تجهیزات آشپزخانه های صنعتی وجود دارد که سالانه ۸۰۰۰ کسب و کار جدید راه اندازی می شود و مردم ترجیح می دهند به دلیل مشغله هایی که وجود دارد برای صرف غذا به رستوران، فست فود و غیره مراجعه کنند.

یکی از دلالیل اینکه مردم ترجیح می دهند به رستوران مراجعه کنند به جای پخت و پز در منزل ، و دلیل اینکه از بین این همه رستوران و فست فود یک جای خاصی را انتخاب می کنند که ممکن است حتی مسیر نسبتا دورتری داشته باشد این موضوع به قابلیت و کیفیت آن رستوران باز می گردد که مشتری ها در آنجا احساس راحتی و رضایت بیشتری می کنند.

گاهی اوقات هم ممکن است به دلیل تجربه های به یاد ماندنی و گاهی هم به دلیل یک مناسبت خاص است که افراد را مشتری ثابت یک رستوران می کند، اما در بیشتر مواقع به دلیل ارائه خدمات پیوسته و مورد پسند مشتری است که باعث شده روی آن رستوران خاص و ویژه حساب باز کنند.

همه این مواردی که ذکر شد به طراحی و کانسپت آن برمیگردد که تاثیر شگفتی برمشتری دارد و تاثیرمستقیمی بر دیدگاه آن میگذارد و آن را جذب می کند.

زانوسی

چگونه آشپزخانه صنعتی راه اندازی کنیم؟

دستورالعمل کار با ماشین ظرفشویی

اول کار این است که دو شاخه ماشین ظرفشویی زانوسی که پنج شاخه است را به پریز برق وصل کنید.
شیر اصلی آب ورودی دستگاه ماشین ظرفشویی زانوسی را باز کنید و کلیه قطعات داخل دستگاه (فیلتر پمپ، لوله تخلیه، نازلهای شستشو…) را در جای خودشان قرار دهید درب دستگاه ماشین ظرفشویی زانوسی را با دقت ببندید.
کلید پاور(کلید روشن و خاموش کردن) که بر روی دستگاه ماشین ظرفشویی زانوسی قرار دارد را فشار دهید، دستگاه ظرفشویی زانوسی روشن میشود و مرحله آبگیری FILL شروع به کار میکند.

چراغ بالا (برای نمایش فعال بودن المنت مخزن شستشو)، چراغ پایین (برای نمایش فعال بودن المنت مخزن آبکشی) را نشان می دهد.

زمانی دستگاه ماشین ظرفشویی زانوسی آماده استفاده میباشد که چراغ بالا روشن وعدد 60 به بالا را نمایش دهد.
برای شستشو پس از قرار دادن سبد ظرف های کثیف داخل دستگاه درب ماشین ظرفشویی زانوسی را بسته و یکی از کلید های زمانی (کلید 1 یا کلید2) را انتخاب نمایید.

پس از شنیدن صدای اعلان و مشاهده عبارت END در صفحه نمایش دستگاه ماشین ظرفشویی، شستشو پایان پایان یافته ومی توانید درب دستگاه ماشین ظرفشویی زانوسی را باز نمایید.
اگر با انتخاب هر یک از دوره های شتسشو چراغ آن روشن بماند، دستگاه ماشین ظرفشویی زانوسی تحت فرمان بوده و به صورت خودکار پس از باز و بسته شدن درب، مرحله شستشو را از ابتدا دوباره تکرار می کند.
اگر میخواهید فرمان شستشو را کنسل کنید کافی است دوره شتسشوی ماشین ظرفشویی زانوسی که چراغ آن روشن است را دوباره فشار دهید تا چراغ آن خاموش شود.

حدودا بعد از 20 الی 30 بار شستشو دستگاه ماشین ظرفشویی زانوسی را باز کنید. سپس لوله ی تخلیه دستگاه را برداشته و درب ماشین ظرفشویی را ببندید، کلید تخلیه که در کنار کلید پاور قرار دارد را فشار دهید، مدت 3 دقیقه زمان طول میکشد برای تخلیه و آبکشی داخل دستگاه که در پایان مرحله پیغام END نمایش داده می شود و می توانید دستگاه ماشین ظرفشویی زانوسی را خاموش کنید.
موادی که در دستگاه ظرفشویی زانوسی مورد استفاده قرار میگرد عبارتند از کمک آبکشی (مایع Rinse)، مواد شوینده (Detergent) و اسید رسوب بر (Lime a Way) که نحوه استفاده و مقدار این مواد توسط تکنسین به شما آموزش داده می شود.

چگونه آشپزخانه صنعتی راه اندازی کنیم؟

الکترولوکس

ازبرندهای محبوب در ایران میتوان برند الکترولوکس (ELECRROLUX) نام برد که در خصوص ماشین ظرفشویی نیزفعالیت دارد. مرکز خدمات پس از فروش وتعمیرات کوریندو به علت اینکه از نظر مردم ارج نهاده شده و باعث آسایش خیال آنها شده اقدام به ارائه خدمات و سرویس برای این برند محبوب با بالاترین کیفیت موجود را نموده است.

توانایی منحصر به فرد نیروها، در زمینه سرویس و تعمییر انواع گوناگون ظرفشویی های الکترولوکس وآشنایی و به روز بودن نیروهای موجود به فناوری های جدید دراین مرکزمنجر به این شده است که سرویس دهی و خدمات به این دستگاه ها، بدون اینکه نیاز به جابجایی داشته باشد، در محل خود انجام گرفته میشود و تا بیست درصد کاهش هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی برای مشتریان گرامی دارد.
در مرکز نماینگی ماشین ظرفشویی الکترولوکس مشاوره رایگلن داده میشود، به منظور کاهش هزینه برق مصرفی و انتخاب دستگاه با راندمان و طول عمر مفید بالا، بهینه سازی مصرف انرژی، یکی از خدمات مفید این مجموعه می باشد.

ما دراین مرکز بر این باور و عقیده هستیم که همیشه حق با مشتریان است زیرا رضایت مشتری، بهبود مستمر، مشتری مداری و ارتقا کیفیت خدمات از الویت های مرکز کورنیدو می باشد.
ما، اموال و خانواد مشتریان را عین اموال و خانواده خود می دانیم، به همین خاطر به امنیت و ایمنی مشتریان توجه خاصی داریم.
درهنگام تعمیر ماشین ظرفشویی، کارشناسان این گروه الزامات زیست محیطی و ایمنی را رعایت می نمایند تا محیطی امن را برای مشتریان فراهم نمایند.
اعتقاد و باورما این است که مشتریان بهترین پایشگر و ارزیاب خدمات ما می باشند. /پایان رپورتاژ آگهی/

منبع : تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

فروشگاه تخفیف 50 درصدی لباس زنانه (لباس مجلسی و اسپرت)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو