دشمن به دنبال ناامید کردن مردم ایران است


دشمن به دنبال ناامید کردن مردم ایران است

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر این‌که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم ایران است، خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند که اگر با استکبار و برخی کشورهای زیاده خواه کنار بیاییم، بخشی از مشکلات حل می‌شود، در حالی که شاهدیم سرنوشت کشورهایی که حلقه به گوش آمریکا بودند، چه شده است.

‌به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان آذربایجا، شرقی با بیان این‌که آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی سهم مؤثری داشته‌است، اظهار کرد: تبریز یکی از شهرهایی است که قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضور مفید و مؤثری داشته و در دفاع مقدس نیز رزمندگان این خطه از یگان‌های خط شکن بودند.

وی با تاکید بر این‌که آذربایجان شرقی ۸۳۰ شهید نیروی انتظامی دارد که تعدادی از این شهدا در دفاع مقدس و تعدادی نیز در جریان مأموریت‌ها جان خود را فدا کرده‌اند، گفت: مردم این خطه همواره با تدبیر و زمان‌شناسی در صحنه بوده و در جریان‌ها و فتنه‌ها و اتفاقاتی که در سال‌های گذشته رخ داد، مردم شهیدپرور تبریز در خنثی‌سازی فتنه‌ها پیشگام بودند و همیشه این آمادگی را داشته‌اند.

وی با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی در چهل سال بعد از انقلاب، در خدمت مردم و امنیت کشور بوده است، گفت: پلیس قبل از انقلاب برای اهداف یک قشر خاص کار می‌کرد اما بعد از پیروزی انقلاب، پلیس برای امنیت مردم و انقلاب بصورت شبانه‌روزی مجاهدت می‌کند.

اشتری با بیان این‌که دشمنان قسم خورده نظام از ابتدای انقلاب تاکنون همواره وعده‌ای واهی داده اند که طی شش ماه، یک سال، ده سال و … انقلاب از بین می‌رود، گفت: خدشه‌ای به انقلاب اسلامی که متکی بر مبانی دینی بوده و پشتوانه مردمی دارد، وارد نمی‌شود؛ هر چند دشمنان، مشکلاتی را ایجاد می‌کنند اما نمی‌توانند انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

وی با اشاره به این‌که نیروی انتظامی وظیفه حفظ امنیت و ارتقای نظم و آرامش را بر عهده دارد، افزود: البته همگان و به ویژه نیروهای مسلح برای امنیت کشور تلاش و مجاهدت می‌کنند و مردم نیز هوشیارند، اما مسئولیت مستقیم در میدان بر عهده نیروی انتظامی است.

اشتری با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی حدود ۱۴ هزار شهید دارد که بیش از ۸۰۰۰ نفر از آنها در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند، گفت: این ارگان، ۲۰ هزار جانباز و ۲۰۰۰ آزاده دارد و اکنون نیز در جریان مأموریت‌ها و با افتخار خدمت به انقلاب، مردم و جامعه اسلامی، برخی از کادر نیروی انتظامی به شهادت می‌رسند.

وی افزود: در جریان اتفاقاتی که در سنوات گذشته و طی یک الی دو سال اخیر افتاد، پلیس با حمایت مردم و هدایت مسئولان به خوبی وظایف خود را انجام داد.

وی با تاکید بر این‌که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم ایران است، خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند که اگر با استکبار و برخی کشورهای زیاده خواه کنار بیاییم، بخشی از مشکلات حل می‌شود، در حالی که شاهدیم سرنوشت کشورهایی که حلقه به گوش آمریکا بودند، چه شده است.

وی گفت: این‌که امروز روی پای خودمان ایستاده‌ایم، به برکت پیروزی انقلاب اسلامی است؛ ما پیشرفت‌های خوبی را در حوزه‌های علمی، پزشکی، فناوری و… داشته‌ایم و در بخش دفاعی نیز به حدی از پیشرفت رسیده‌ایم که در یک طرف مذاکرات و تصمیم‌گیری‌های منطقه قرار داریم. قدرت دفاعی ایران به حدی است که کشورهای بزرگ دنیا ما را رقیب خود می‌دانند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر این‌که امروزه چهره‌های نخبه، دانشمند و توانمند بسیاری داریم، بیان کرد: البته مشکلاتی نیز به ویژه در حوزه اقتصادی داریم که باید مسئولان به فکر حل مشکلات باشند، اما در مسیری حرکت می‌کنیم که مشکلات قابل حل بوده و می‌توانیم از این گردنه عبور کنیم.

وی با تاکید بر این‌که امید داشتن به آینده یکی از رموز موفقیت است، افزود: دشمنان از طریق عملیات روانی به دنبال ناامید کردن مردم هستند، اما مردم ما هوشیارند و خواهیم دید که باشکوه‌ترین راهپیمایی را در ۲۲ بهمن ماه به نمایش می‌گذارند.

اشتری با تاکید بر این‌که اکنون امکانات و تجهیزات بسیاری در اختیار داریم، گفت: بخشی از تجهیزاتی هم که در اختیار داریم، به مصلحت نیست که بیان شود.

در این مراسم از زحمات سردار محسن حسن‌خانی تقدیر و "سردار حسین عبدی" به عنوان فرمانده جدید انتظامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس