بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن بسیج در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود


بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن بسیج در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج مرحله استانی در 18 بهمن‌ماه خبر داد.

بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن بسیج در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شودامین احسان‌نژاد، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج مرحله استانی با شعار همراه با قرآن و ولایت تا افق اعتلای بسیج برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در چهار بخش آوایی، معارفی، هنری و پژوهشی توسط دارالقرآن بسیج سپاه انصار الرضا(ع) و معاونت تعلیم و تربیت بسیج برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این دوره از مسابقات ۳۳۵ نفر از منتخبین نواحی مقاومت بسیج و گروه‌های صالحین در ۱۱رشته و در دو بخش خواهر و برادر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

احسان‌نژاد ادامه داد: این مسابقات در ۱۸ بهمن ماه جاری در مجتمع فرهنگی غدیر بیرجند برگزار و در پایان از نفرات برتر هر رشته تجلیل خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه هدف از برگزاری این مسابقات انس بیشتر با قرآن کریم و معارف آن است، بیشترین تعداد شرکت کننده در رشته حفظ و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه(طرح صراط) زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶سال حضور دارند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر