روایت خاص از واقعیات شگرد دشمن برای ایجاد تحلیل اشتباه/ 40 سال جنگ را به تمام عرصه ها کشاندند


روایت خاص از واقعیات شگرد دشمن برای ایجاد تحلیل اشتباه/ 40 سال جنگ را به تمام عرصه ها کشاندند

معاون سیاسی سپاه با اشاره به جنگ شناختی و هدف دشمن مبنی بر تغییر نگاه ها با شاخصه بدبینی و ناامیدی به انقلاب گفت: در اینجا دشمن قصد روایت واقعیات خاص خود را دارد تا ملت به تحلیل اشتباه برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار سرتیپ پاسدار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه ظهر امروز در همایش روشنگری تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب در سالن نیروی انتظامی رشت با بیان اینکه مربیان و فرهنگ یاران و کسانی که در عرصه بصیرت افزایی فعال و پاسخگوی نیاز زمانه هستند باید به تحلیل درست سیاسی توجه کنند اظهار کرد: رهبر انقلاب می فرمایند که سه ضلع آرمان، اصول و واقعیت شاخص های اصلی تحلیل درست سیاسی‌هستند.

وی با اشاره به اینکه سوال عموم مردم این است که چرا رهبری ورود نمی کند افزود: در ابتدا ما باید بدانیم که در این شرایط چگونه همراه و همیار رهبر خود باشیم.

روایت خاص از واقعیات شگرد دشمن برای ایجاد تحلیل اشتباه/ 40 سال جنگ را به تمام عرصه ها کشاندند

** باید آرمان ها و اصول را خوب بشناسیم و واقعیت را ببینیم

معاون سیاسی سپاه با اشاره به سخن رهبر به اصول، آرمان و واقعیت ها تحت عنوان آرمانگرای واقع نگر گفت: باید آرمان ها و اصول را خوب بشناسیم و واقعیت را ببینیم.

جوانی با اشاره به دستاوردهای فراگیر و گسترده انقلاب ابراز کرد: امروز انقلابی که اصل آن انفجار نور بود ۴۰ساله شد که به جرأت میتوان گفت که این معجزه ای برزگتر از خود انقلاب است.

وی عرصه جنگ را اکنون در همه جا فعال خواند و افزود: ما فقط در میدان جنگ و با تانک و توپ نمی جنگیم لیکن در تمام عرصه های دیگر با تمام قدرت و به مراتب سخت تر از قبل در حال جنگیدن هستیم.

روایت خاص از واقعیات شگرد دشمن برای ایجاد تحلیل اشتباه/ 40 سال جنگ را به تمام عرصه ها کشاندند

** روایت خاص از واقعیات شگرد دشمن برای ایجاد تحلیل اشتباه

معاون سیاسی سپاه با اشاره به جنگ شناختی و هدف دشمن مبنی بر تغییر نگاه ها با شاخصه بدبینی و ناامیدی به انقلاب ادامه داد: در اینجا دشمن قصد روایت واقعیات خاص خود را دارد تا ملت به تحلیل اشتباه برسد.

وی با تاکید بر پیشرفت رویکردها در شرایط بحرانی تر و همچنین توجه به رویکردهای انقلابی و تدابیر سیاست ها، افزود: اگر در منطقه، عراق و سوریه غلبه پیدا کردیم ریشه در همت ها و رشادت ها‌و صدور فرهنگ انقلاب داشته و ریشه آن در مطالبه امام در سال ۶۷ است.

سردار جوانی در ادامه با اشاره به تغییرات شاخص مرگ و میر نوزادان در قبل و بعد از انقلاب بیان‌کرد: قبل از انقلاب از هر هزار نوزاد ۱۱۱نوزاد مرده بدنیا می آمد یا بلافاصله بعد از متولد شدن میمرد و الان این آمار به عدد ۱۰رسیده است.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه هر شخصی که می خواهد در انتخابات رای دهد باید احساس مسئولیت زیادی کند گفت: هر شخص باید به اندازه انتخاب یک همسر در رای دادن تحقیق و بررسی کند و با فکر و درایت انتخابی شایسته را انجام دهد و اینگونه نباشند که با هر نظری رای آنها تغییر کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!