عکس های وحشتناک از صحنه خونین در شرق تهران + جزییات


عکس های وحشتناک از صحنه خونین در شرق تهران + جزییات

حوادث رکنا: برخورد شدید خودرونیسان یخچال دار با خودرو سواری در بزرگراه آزادگان باعث مصدومیت هر دو راننده شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران در ساعت 13:21 دقیقه روز گذشته پس از دریافت خبر این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 14 و گروه امداد و نجات 2 این سازمان را به بزرگراه آزادگان، نرسیده به بزرگراه امام علی(ع) اعزام کرد.

عکس های وحشتناک از صحنه خونین در شرق تهران + جزییات

بنا به اظهارجلال گودرزی افسر آماده منطقه 7 عملیات سازمان آتش نشانی تهران، این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان اتفاق افتاد و براثر برخورد شدید خودرو نیسان وانت یخچال دار با قسمت عقب خودروسمند، هر دو راننده مرد حدودا 35 ساله این خودروها به شدت مجروح و در داخل خودروهای خود گرفتار شدند.

عکس های وحشتناک از صحنه خونین در شرق تهران + جزییات

وی که به اتفاق نیروهای عملیاتی در صحنه تصادف حضور یافته بود، افزود: شدت تصادف به حدی بود که قسمت عقب خودرو سمند تا نیمی از این وسیله نقلیه متلاشی شد.

عکس های وحشتناک از صحنه خونین در شرق تهران + جزییات

این افسر آماده آتش نشانی در مورد عملیات امدادرسانی در این حادثه اظهار داشت: با توجه به مصدومیت شدید رانندگان، آتش نشانان و نجاتگران بعداز تقسیم شدن به تیم های عملیاتی، به سرعت مشغول عملیات شدند.

گودرزی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی اقدام به نصب علائم هشداردهنده در طول مسیر کرده و پس از قطع جریان برق و سوخت خودروها، با استفاده از ابزار مخصوص نجات، مصدومین گرفتار را از لابلای آهن پاره های خودروهای تصادفی خارج کرده و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی درادامه گفت: خودروی سمند از قسمت عقب تا داخل اتاقک آن به شدت خسارت دیده و دچار نشت سوخت شده بود که آتش نشانان با استفاده از ابزار مخصوص به مخزن سوخت دسترسی پیدا کرده و رفع نشت کردند.

افسر آماده منطقه 7 عملیات سازمان علت بروز این حادثه رانندگی را از طرف پلیس راهور منطقه در دست بررسی و تحقیق ذکر کرد و افزود: آتش نشانان در پایان عملیات خود به منظور پیشگیری از تصادفات احتمالی، آثار بجا مانده از این حادثه را از سطح جاده پاکسازی کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی