جامعه روحانیت شیراز، مردم را برای راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد


جامعه روحانیت شیراز، مردم را برای راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

گروه سیاست و اقتصاد ـ جامعه روحانیت شیراز طی پیامی اقشار مختلف مردم را برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

جامعه روحانیت شیراز، مردم را برای راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

به گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جامعه روحانیت شیراز بیانیه‌ای صادر کرد که در آن از اقشار مختلف مردم خداجو و متدین جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده است.
در این پیام آمده است:‌
«وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا»
دهه فجرآیینه ارزش‌های مقدس اسلام و همچنین روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در صفحه زرین تاریخ ملت عظیم ایران و روز تبلور اراده الهی بر حاکمیت صالحان و مستضعفان بر زمین و تجلی پیروزی حق بر باطل و اوج شکوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان و متکی به آرمان‌های ائمه معصومین(علیهم السلام) به رهبری ابر مرد تاریخ معاصر بزرگ مرجع جهان اسلام حضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت و طاغوتیان است که یاد و خاطره حماسه‌سازان آن هرگز از صفحات تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.
اینک در چهلمین بهار انقلاب اسلامی عصر جدیدی از دشمنی و توطئه استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران در حال رقم خوردن است. در این شرایط حساس، راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمن تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت و همراهی همه جانبه با نظام و انقلاب اسلامی است.
جامعـه روحانیت شیراز در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با گرامیداشت دهه مبارکه فجـر و یاد و خاطـره امام شهیدان و شـهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقـدس و مدافع حرم و تجدید میثاق با رهبری گرانقدر و معظم انقلاب اسلامـی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، از عموم مردم ولایتمدار استان فارس دعوت می‌نماید تا با حضور با شکوه و گسترده خود در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر پیام انسجام، وحدت و همدلی مردم ولایتمدار ایران اسلامی را به گوش جهانیان و به‌خصوص بدخواهان نظام اسلامی برسانند .
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها