نیمار در جشن تولدش: یک استخوان پای جدید آرزو می‌کنم!


 نیمار در جشن تولدش: یک استخوان پای جدید آرزو می‌کنم!

نیمار، ستاره مصدوم پاری‌سن‌ژرمن در جشن تولدش با گریه گفته که آرزویش یک استخوان «متاتارسال» جدید است!

نیمار که ۲۷ساله شده در بازی با استراسبورگ در جام حذفی فرانسه دچار آسیب از ناحیه استخوان متاتارسال (کف پا) شد و باشگاه اعلام کرد این بازیکن ۱۰ هفته دور از میادین خواهد بود.

او در جشن تولدش گفت: «چیزی که بیش از همه به‌عنوان هدیه تولد می‌خواهم، یک استخوان متاتارسال جدید است تا بتوانم به زمین بروم، بجنگم و به کاری که بیش از همه چیز دوستش دارم، یعنی فوتبال بازی کردن، بپردازم.»

او در حرف‌هایش در مراسم تولدش گفت به این فکر بوده که به‌دلیل مصدومیتش، جشن تولدش را لغو کند اما پس از صحبت با دوستانش به این نتیجه رسیده که بهترین کار این است که با میهمانان خوش بگذراند.

او گفت: «خیلی سخت است که این همه مدت با عصا راه می‌روم. هر ورزشکاری می‌داند این مساله چقدر سخت است. هم‌تیمی‌هایم توان بسیاری به من دادند تا بتوانم هرچه سریع‌تر به میادین برگردم.»

این دومین‌بار طی دو سال اخیر است که استخوان متاتارسال پنجم نیمار آسیب می‌بیند و این‌بار هم تقریبا همان نقطه قبلی دچار مشکل شده است.

این نگرانی وجود داشت که نیمار کل فصل را از دست بدهد اما پس از مشورت با کادر پزشکی، مشخص شد او در اواسط آوریل به میادین برمی‌گردد. امید باشگاه این است که او بتواند در صورت صعود پی‌اس‌جی به دور بعد لیگ قهرمانان، به بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی برسد.

انتقاد رسانه‌های فرانسوی از جشن تولد پر سر و صدای نیمار

روزنامه لو پاریسین به فصل گذشته اشاره کرد که بازیکن برزیلی چند روز قبل از دیدار برابر رئال مادرید تولد گرفت و پاری سن ژرمن ۳ بر یک در سانتیاگو برنابئو شکست خورد. برنامه پاریسی‌ها در این روزها خیلی فشرده است و در بین هفته‌هایی که این تیم در لیگ قهرمانان استراحت می‌کند باید دو بازی معوقه‌اش در لیگ را انجام دهد. به عنوان مثال شاگردان توخل امشب (چهارشنبه) باید در جام حذفی بازی کنند.

یک بدنساز در لیگ یک گفت: اگر بازیکنان الکل مصرف نکرده باشند و تا دیروقت بیدار نمانده باشند ریسکی وجود نخواهد داشت.

با این حال لو پاریسین نوشت: باوجود این که در جام حذفی تغییراتی در ترکیب اعمال خواهد شد اما برخی از بازیکنان تا پنج صبح هم به خانه بازنگشته بودند. یکی از سرمربیان با سابقه در لیگ یک فرانسه گفت: باورنکردنی است. فکر می‌کردم آن‌ها از سال گذشته درس گرفتند. باشگاه باید در این قضیه دخالت می‌کرد. یک شب پس از شکست برابر لیون، مصرف کمی الکل، برخی از بازیکنان تاوانش را خواهند پرداخت و وضعیت جسمانی‌شان خوب نخواهد بود.

یک سوال دیگر که بی پاسخ مانده این است چطور سرمربی مانند توخل که در استراحت کردن بازیکنان و رژیم‌شان سخت‌گیر است در این باره مخالف نبود. سرمربی آلمانی در این باره اظهار کرد: تولد نیمار بود اما در همان حال او خیلی غمگین بود چون نمی‌تواند با ما بازی کند. ما باید در کنارش باشیم و این موضوع را نشان دهیم. هم‌چنین از او حمایت کنیم چون برایش مهم است.

newspap​er.iran-varzeshi.‎​com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان