نسخه ریمستر عنوان Assassin's Creed III به زودی عرضه می‌شود +فیلم


نسخه ریمستر عنوان Assassin's Creed III به زودی عرضه می‌شود +فیلم

نسخه ریمستر شده عنوان Assassin's Creed 3 برای PC و کنسول‌های Xbox One و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

نسخه ریمستر عنوان Assassin's Creed III به زودی عرضه می‌شود +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Assassin's Creed یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در بین طرفداران گیم است. به تازگی گزارشی از شرکت سازنده این عنوان منتشر شده که خبرهای خوبی برای طرفدارانش دارد. طبق این خبر نسخه ریمستر شده عنوان Assassin's Creed به زودی برای کامپیوتر شخصی و کنسول‌های Xbox One و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود.

کیفیت بصری این عنوان مسلماً بسیار بهتر شده و این نسخه ریمستر شده از رزولوشن 4K و فناوری HDR پشتیبانی می‌کند. از نظر کنترل بازی نیز این نسخه بروزرسانی شده است. در کل باید گفت این عنوان تجربه بازی بهتری به گیمر ارائه خواهد کرد.

یوبیسافت طی بیانیه‌ای اعلام کرده کسانی که نسخه ریمستر شده این بازی را خریداری می‌کنند همه محتویاتی که تا امروز برای آن منتشر شده است را دریافت خواهند کرد. در نتیجه گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند تمام داستان این عنوان را این بار با کیفیت بهتر تجربه کنند.

این شرکت همچنین از عرضه نسخه Liberation همراه با نسخه ریمستر شده عنوان Assassin's Creed III خبر داد. این نسخه برای پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد شد.

این دو عنوان نقاط مشترک زیادی با هم دارند. برای مثال هر دوی این عناوین در قرن ۱۸میلادی اتفاق می‌افتد. در ضمن ماجرای هر دو بازی در جریان استقلال ایالات متحده آمریکا از انگلیس اتفاق می‌افتد.

عنوان Assassin's Creed III به دلیل داشتن گیم‌پلی قوی و افزوده شدن قابلیت‌های جدید بین گیمرهای این عنوان طرفداران زیادی به خودش جذب کرده است. از قسمت‌هایی که توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده، می‌توان به نبردهایی دریایی اشاره کرد.

این نسخه ریمستر شده در تاریخ ۹ فروردین سال آینده در کنسول‌های یاد شده عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: تریلر جدید World of Days Gone زامبی‌های عجیب این عنوان را معرفی کرد +فیلم

انتهای پیام/

ریمستر عنوان Assassin's Creed III

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا