میل روزافزون به بازی و بازیسازی/ بیرانوند می‌خواهد آقای گل باشد!


میل روزافزون به بازی و بازیسازی/ بیرانوند می‌خواهد آقای گل باشد!

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس که پس از پایان بازی پدیده با شجاع خلیل زاده شوخی می کرد، در تمرین هم به مهاجم تیمش تبدیل شد تا نشاط حداکثری را بر اردوی سرخ ها حاکم کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس دیروز 2-0 بازی را برد و شاید همین نتیجه، پیام آور یک پیروزی آسان برای سرخ ها باشد اما نگاهی به 90 دقیقه نمایش دو تیم در داخل زمین نشان می دهد که خط دفاعی پرسپولیس تلاش زیادی برای متوقف کردن عناصر هجومی تیم پدیده انجام داد و در نهایت هم موفق به ثبت کلین شیتی ارزشمند شد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی و در محوطه شش قدم، توپ روی سر منصوری مهاجم تیم پدیده قرار گرفت و او با ضربه سر دروازه پرسپولیس را تا فروریختن پیش برد اما واکنش بسیار خوب علیرضا بیرانوند مانع از این اتفاق شد. او ضربه سر منصوری را جمع کرد و حتی اجازه ریباند را هم نداد.

در ادامه بازی هم بیرانوند اگرچه سیو خاصی نداشت اما با خروج های مطمئن و همچنین چند واکنش به جا، دروازه پرسپولیس را نجات داد و در پایان رکورد 6 گل خورده پرسپولیس را حفظ و قرمزها را به آمار هر سه بازی یک گل خورده نزدیک کرد.

میل روزافزون به بازی و بازیسازی/ بیرانوند می‌خواهد آقای گل باشد!

علیرضا بیرانوند 26 ساله که در جام ملت ها موفق به مهار یک پنالتی شد، بار دیگر در میکسدزون به آن اشاره کرد و گفت: یعنی با حرف او پنالتی را گرفتم؟ من همیشه قبل از بازی‌ها تیم‌های حریف را آنالیز می‌کنم مخصوصاً کاشته زن‌ها و پنالتی‌زن‌ها. در جام ملت‌ها هم آنالیز کردم و می‌دانستم به کجا می‌زند. حواسم به سردار نبود و فکر کنم شانس من بود که او را تلویزیون پشت بازیکن عمان نشان داد. بعد از آن به سردار گفتم روی مخ من نرود. (با خنده)

گلر لرستانی تیم پرسپولیس که پس از جام جهانی به فرم فوق العاده رسیده و در لیگ قهرمانان، لیگ خلیج فارس و جام حذفی با پیراهن پرسپولیس و جام ملت ها با پیراهن تیم ملی توانسته بدرخشد، حالا پس از ناکامی در ترانسفر به فوتبال اروپا امیدوار است به یک رکورد ویژه در بین دروازه بان های ایرانی برسد.

میل روزافزون به بازی و بازیسازی/ بیرانوند می‌خواهد آقای گل باشد!

تاکنون هیچ گلر ایرانی نتوانسته سه سال پی در پی فاتح لیگ برتر شود و حالا علیرضا بیرانوند فرصت دارد با گذر از رکورد مهدی رحمتی که دو بار پیاپی قهرمان لیگ شده، به این رکورد نیز برسد.

او در تمرینات تیم پرسپولیس هم عملکرد بسیار خوبی دارد و خود را به عنوان گلر شماره یک تیم باشگاهی و ملی اش اثبات کرده است. در شرایطی که گمان می رفت برانکو، برای دومین بازی متوالی از رادوشوویچ استفاده کند، اما سرمربی سرخ ها باتوجه به آمادگی علی بیرو در تمرینات او را فیکس کرد و بیرانوند نیز به خوبی پاسخ اعتماد پروفسور را داد.

میل روزافزون به بازی و بازیسازی/ بیرانوند می‌خواهد آقای گل باشد!

در جلسه تمرینی امروز (پنج شنبه) تیم پرسپولیس، علیرضا بیرانوند سنگر سرخ ها را رها کرد و جلو آمد تا به عنوان مهاجم در ترکیب تیمش به میدان برود. در روزی که کریم باقری هم پا به پای شاگردان برانکو مشغول تمرین بود، بیرانوند 195 سانتی متری در خط حمله حضور یافت تا پرسپولیس علاوه بر ماریو بودیمیر یک مهاجم دو متری دیگر را هم داشته باشد! حضور بیرانوند در خط حمله در حالی رقم خورد که او همواره با کار با پای بسیار خوبش و همچنین شروع مجددهای بی نظیرش، در فرآیند بازیسازی نیز شرکت می کند.

در طول همین بازی درون تیمی، گلر پرسپولیس که شوخ طبعی بسیار زیادی دارد، با هم بازیانش به شوخی و خنده پرداخت و باعث شد تا اولین تمرین سرخ ها پس از بازگشت به صدر، با نشاط حداکثری دنبال شود. لحظاتی پس از سوت پایان بازی با پدیده، زمانی که او در مقابل خبرنگاران مشغول صحبت بود، همزمان با شجاع خلیل زاده و دیگر هم بازیانش شوخی می کرد و سعی داشت تا شکل همیشگی اش را بازهم نمایان کند!

میل روزافزون به بازی و بازیسازی/ بیرانوند می‌خواهد آقای گل باشد!

اکنون 14 بازی لیگ برتری دیگر باقی مانده و در کنار تمام دروازه بان های ایرانی که توانایی بالایی دارند، بیرانوند رکورد خود را به عنوان بزرگترین رقیبش می بیند. فصل گذشته او با پرسپولیس نتوانست آمار کمتر از 10 گل خورده در یک فصل از لیگ را ثبت کند و حالا برای دستیابی به این آمار از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟