الکترونیک آرتز انتظار فروش بالایی از بازی Anthem تا پایان سال مالی دارد


رسانه کلیک – یکی از آنالیزورهای صنعت بازی‌های ویدویی از انتظارات الکترونیک آرتز از فروش بازی‌ Anthem می‌گوید. در حالی که بازی Anthem اواخر ماه فوریه منتشر خواهد شد، مطابق صحبت‌های یکی از آنالیزورهای صنعت بازی‌های ویدیویی دنیل احمد، الکترونیک آرتز انتظار فروش بسیار بالایی از این بازی دارد. مطابق صحبت‌های این آنالیزور، الکترونیک آرتز […] نوشته...

رسانه کلیک – یکی از آنالیزورهای صنعت بازی‌های ویدویی از انتظارات الکترونیک آرتز از فروش بازی‌ Anthem می‌گوید.

در حالی که بازی Anthem اواخر ماه فوریه منتشر خواهد شد، مطابق صحبت‌های یکی از آنالیزورهای صنعت بازی‌های ویدیویی دنیل احمد، الکترونیک آرتز انتظار فروش بسیار بالایی از این بازی دارد. مطابق صحبت‌های این آنالیزور، الکترونیک آرتز انتظار دارد که تا قبل از پایان سال مالی که مصادف است با 31 مارس (11 فروردین)، جیزی بین 5 الی 6 میلیون نسخه از بازی Anthem به فروش برسد. دنیل احمد گفت:

الکترونیک آرتز می‌گوید که آنها انتظار دارند حدود 5 الی 6 میلیون نسخه از بازی Anthem تا قبل از پایان سالی مالی به فروش برسد. بازی در همین ماه عرضه خواهد شد.

این یک پیش‌بینی بزرک به شمار می‌رود. چرا که در طی یک ماه، باید شاهد فروش 5 الی 6 میلیون نسخه از بازی Anthem باشیم. البته با توجه به اینکه بازی شامل ایده‌های جدیدی است و بازیکنان می‌توانند یک اثر نقش آفرینی را در قالب یک حالت چندنفره تجربه کنند، فروش بالای بازی نمی‌تواند چندان دور از انتظار باشد. همچنین، باید در نظر داشت که بازی چه میزان مورد توجه منتقدان نیز قرار می‌گیرد.

بازی Anthem، یک بازی سوم‌شخص شوتر نقش آفرینی است که برای اولین بار در جریان همایش E3 2017 به صورت کامل رونمایی شد. این بازی در تاریخ 22 فوریه (3 اسفندماه) برای پلتفرم‌های، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

Source: GamingBolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟