برگزاری انتخابات اعضای شورای هماهنگی بیمه ما


برگزاری انتخابات اعضای شورای هماهنگی بیمه ما

برگزاری انتخابات اعضای شورای هماهنگی بیمه ما
خبرگزاری آریا - نشست مشترک نمایندگان استان تهران با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل و معاونین فنی، شبکه فروش و توسعه بازار و مدیر امور نمایندگان، کارگزاران و شعب با هدف بررسی چالش‌ها و شناسایی فرصت‌های شبکه فروش در استان تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت بهاری فر ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دستاوردهای انقلاب در صنعت بیمه اشاره کرد و افزود: هدف اصلی برگزاری نشست با نمایندگان، آگاهی از نیازها و دغدغه های شبکه فروش است که این مهم از طریق برگزاری انتخابات اعضای شورای هماهنگی و معرفی نمایندگان منتخب برای ارتباط هرچه بهتر بین شبکه فروش و ستاد قابل دستیابی است.
مدیرعامل بیمه "ما" بر لزوم تشکیل انجمن های صنفی تاکید کرد و افزود: رشد حرفه‌ای‌گری و اخلاق و منش حرفه‌ای با وجود چنین تشکل صنفی که ارتباط مستقیم با شغل و حرفه افراد دارد، ترویج خواهد یافت. بنابراین وظیفه تمام متولیان صنعت است که راه را برای تشکیل انجمن صنفی فراهم کرده و دیدگاه‌ها و نظرات خود را در جراید حرفه‌ای ارائه کنند،
صالح شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار در این نشست با اشاره به اهمیت نقش نمایندگان در عملکرد شرکت گفت: در برنامه راهبردی شرکت، توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شرکت شده است.
وی افزایش کیفیت، دقت و سرعت در ارائه خدمات پس از فروش را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: برای حصول به این نتیجه باید اقداماتی مانند جذب نمایندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری و تفویض اختیار در زمینه صدور و پرداخت خسارت انجام شود.
شیری افزود: در راستای ارتقای کیفیت شبکه فروش ، افزایش دانش و مهارت نمایندگان در بازاریابی و مدیریت بازار و توانمندسازی آنها از لحاظ فنی در نظر گرفته شده است.
در ادامه ی نشست، معاون فنی شرکت خطاب به نمایندگان اظهار داشت: همه ما اعضای یک خانواده هستیم و منافع ما به یکدیگر وابسته است از این رو برای محافظت از اعتبار و کیان شرکت لازم است تا منافع سازمان را بر منافع شخصی ارجحیت دهیم.
قربانی افزود: اگر طرفین به صورت متقابل یکدیگر را درک کنند و در صدد برطرف کردن نیازها و مشکلات همدیگر باشند، بدون شک با انسجام، همدلی و برنامه‌ریزی در اهداف خود موفق تر خواهیم بود.
گفتنی است در ادامه ، جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان با مدیرعامل و معاونین بیمه "ما" در مورد مسائل و دغدغه های نمایندگان برگزار شد و نمایندگان سوالات خود را در خصوص مسائل فنی، فروش، بازاریابی و تبلیغات مطرح کردند.
در این مراسم ، انتخابات اعضای شورای هماهنگی نمایندگان استان تهران نیز برگزار شد و 3 نماینده منتخب جهت تسهیل ارتباط میان ستاد و نمایندگان معرفی شدند.
در پایان طی مراسمی از نمایندگان برتر استان که در فروش کلیه بیمه نامه ها و شاخص های بیمه گری و مالی برتر بودند، تقدیر به عمل آمد
-->

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!