برگزاری «کرسی تلاوت فجر فاطمی» در بقعه دانای‌علی رشت


برگزاری «کرسی تلاوت فجر فاطمی» در بقعه دانای‌علی رشت

پوربهلول گفت: همزمان با شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرسی تلاوت فجر فاطمی در بقعه دانای علی(ره) رشت برگزار می‌شود.

«جواد پوربهلول» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «کرسی تلاوت فجر فاطمی» برگزار می‌شود.

کارشناس فرهنگی و قرآنی اوقاف و امور خیریه رشت با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام کریمی، رئیس اوقاف و امور خیریه رشت به عنوان سخنران این مراسم است، افزود: قاریان کرسی تلاوت فجر فاطمی استاد حاج امیر صالحی و خوش روش هستند.

وی گفت: در این محفل معنوی قاریان برجسته استان به تلاوت آیات روح‌بخش قرآن مجید پرداخته و با نوای خود، محفلی به ‌یادماندنی را خواهند آفرید.

پوربهلول با بیان اینکه این برنامه گامی برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه است، تصریح کرد: بی‌شک برگزاری چنین محافل قرآنی تلاشی برای ایجاد بستر مناسب برای ادامه این کار در سطح شهر است.

وی خاطرنشان کرد: کرسی تلاوت فجر فاطمی روز یک‌شنبه(21بهمن) همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در جوار حرم ملکوتی عبدصالح آقا دانای علی(ره) رشت برگزار می‌شود.

کارشناس فرهنگی و قرآنی اوقاف و امور خیریه رشت اظهار کرد: از علاقه‌مندان به معارف دینی و قرآنی دعوت می‌شود در برگزاری این محفل نورانی و معنوی مشارکت داشته و یاریگر ما در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این برنامه باشند.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»