فابرگاس: دل هازارد پیش مادرید است؛ امیدوارم او با چلسی تمدید کند


سسک فابرگاس، ستاره سابق چلسی و همبازی سابق ادن هازارد در چلسی می‌گوید امیدوار است ستاره بلژیکی در چلسی بماند ولی او همیشه به رئال مادرید علاقه‌‌مند بوده و دلش با این باشگاه اسپانیایی است. نوشته فابرگاس: دل هازارد پیش مادرید است؛ امیدوارم او با چلسی تمدید کند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

فابرگاس: دل هازارد پیش مادرید است؛ امیدوارم او با چلسی تمدید کند

فابرگاس نگران انتقال هازارد به رئال مادرید
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۷
فابرگاس: دل هازارد پیش مادرید است؛ امیدوارم او با چلسی تمدید کند

سسک فابرگاس، ستاره سابق چلسی و همبازی سابق ادن هازارد در چلسی می‌گوید امیدوار است ستاره بلژیکی در چلسی بماند ولی او همیشه به رئال مادرید علاقه‌‌مند بوده و دلش با این باشگاه اسپانیایی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادن هازارد ، ستاره بلژیکی چلسی این هفته اعلام کرد درباره آینده خود به تصمیم رسیده و این تصمیم را به زودی اعلام خواهد کرد. از مدتها پیش شایعات زیادی درباره انتقال هازارد به رئال مادرید مطرح شده بود ولی او تا سال ۲۰۲۰ با چلسی قرارداد دارد. سسک فابرگاس، همبازی سابق هازارد که در ماه ژانویه از این تیم جدا شد و به موناکو پیوست می‌گوید با اینکه امیدوار است هازارد در چلسی بماند ولی می‌داند که او چقدر به رئال مادرید علاقه‌مند است.

فابرگاس در گفتگو با رادیو مارکا گفت:

” باید منتظر ببینیم و ببینیم تصمیمی که هازارد می‌خواهد اعلام کند چیست. ادن یک سال و نیم دیگر با چلسی قرارداد دارد و خودش و خانواده‌اش از این باشگاه و از زندگی در لندن راضی هستند”.

فابرگاس در ادامه گفت:

” اما این نوع تصمیم‌ها در نهایت کاملا شخصی است. هازارد همیشه مادرید را دوست داشته و این را علناً به زبان آورده. بله، دل هازارد پیش رئال مادرید است. من شخصا امیدوارم او با چلسی تمدید کند ولی اگر این اتفاق نیفتاد، شک ندارم که باشگاه بعدی ادن، رئال خواهد بود”.

گل در گزارشی اختصاصی مدعی شد هازارد امیدوار است در تابستان پیش رو بتواند با قراردادی ۱۰۰ میلیون پوندی راهی مادرید شود. به گزارش گل، هازارد در رئال مادرید به احتمال زیاد جانشین ایسکو خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟