نماز جماعت دانش آموزان الجزایری در مخالفت با وزیر آموزش و پرورش+تصاویر


نماز جماعت دانش آموزان الجزایری در مخالفت با وزیر آموزش و پرورش+تصاویر

شفقنا- دانش آموزان الجزایری روز گذشته در پاسخ به سخنان وزیر آموزش و پرورش این کشور که گفته بود مدارس جای نماز نیست، در مدارس و نهادهای آموزشی این کشور نماز جماعت خواندند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از العربی الجدید، پس از آنکه خانم «نوریه بن غبریت» وزیر آموزش و پرورش الجزایر مدعی شد که جای نماز […]

نماز جماعت دانش آموزان الجزایری در مخالفت با وزیر آموزش و پرورش+تصاویر

شفقنا- دانش آموزان الجزایری روز گذشته در پاسخ به سخنان وزیر آموزش و پرورش این کشور که گفته بود مدارس جای نماز نیست، در مدارس و نهادهای آموزشی این کشور نماز جماعت خواندند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از العربی الجدید، پس از آنکه خانم «نوریه بن غبریت» وزیر آموزش و پرورش الجزایر مدعی شد که جای نماز منزل است نه مدرسه، مدارس این کشور شاهد عصیان علیه سخنان خانم وزیر بود و دانش آموزان در واکنش به این سخنان نماز جماعت خواندند.

براساس این گزارش، روز گذشته در بیشتر مدارس و نهادهای آموزشی الجزایر و با حضور دانش آموزان و معلمان نماز ظهر به صورت جماعت برگزار شد تا به این طریق مخالفت خود را با اظهارات این وزیر اعلام کنند.

فعالان مجازی، اقامه نماز در نهادهای آموزشی را تلاش محافل آموزشی برای عصبانی کردن وزیر آموزش و پرورش و واداشتن وی به پرهیز از اهانت به هویت و ارزش های دینی این کشور قلمداد کردند.

خبر را در العربی الجدید ببینید

نماز جماعت دانش آموزان الجزایری در مخالفت با وزیر آموزش و پرورش+تصاویرنماز جماعت دانش آموزان الجزایری در مخالفت با وزیر آموزش و پرورش+تصاویرنماز جماعت دانش آموزان الجزایری در مخالفت با وزیر آموزش و پرورش+تصاویرنماز جماعت دانش آموزان الجزایری در مخالفت با وزیر آموزش و پرورش+تصاویرنماز جماعت دانش آموزان الجزایری در مخالفت با وزیر آموزش و پرورش+تصاویر

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی