تحویل هن تنگ X7 شروع شد+ قیمت بازار


تحویل هن تنگ X7 شروع شد+ قیمت بازار

تحویل هن تنگ X7 شروع و قیمت این خودروی چینی در بازار آزاد مشخص شد. شرکت عظیم خودرو به عنوان نماینده رسمی خودروهای Hanteng در ایران اعلام کرد خودرو هن تنگ ایکس 7 بر اساس اولویت ثبت نام به مشتریان تحویل داده می‌شود. هن تنگ X7 محصول جدید شرکت عظیم خودرو است که از نیمه... نوشته تحویل هن تنگ X7 شروع شد+ قیمت بازار اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.

تحویل هن تنگ X7 شروع و قیمت این خودروی چینی در بازار آزاد مشخص شد. شرکت عظیم خودرو به عنوان نماینده رسمی خودروهای Hanteng در ایران اعلام کرد خودرو هن تنگ ایکس 7 بر اساس اولویت ثبت نام به مشتریان تحویل داده می‌شود.

هن تنگ X7 محصول جدید شرکت عظیم خودرو است که از نیمه دوم دی ماه سال جاری در کارخانه عظیم خودرو تولید شده و مراحل تولید آن نیز همچنان ادامه دارد. این کراس اوور چینی جدید بازار ایران بر اساس روش CKD و با میزان داخلی‌سازی 20 درصد تولید می‌شود. خط تولید این خودرو با همکاری مهندسان داخلی و چینی شرکت هن تنگ ساخته شده است. مدل کوچکتر این خودرو به نام هن تنگ X5 نیز قرار است در کارخانه تولیدی عظیم خودرو واقع در بروجرد تولید شود.

هن تنگ ایکس 7 به عنوان نخستین کراس اوور تولیدی شرکت عظیم خودرو با همکاری هن تنگ در ایران محسوب می‌شود. این خودرو به موتور 2 لیتری توربو مجهز است که قدرتی معادل 190 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر تولید می‌کند. نیروی تولید شده از این موتور توسط گیربکس اتوماتیک 6 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. برخی از کارشناسان خودرو بر این باورند که اگر تولید خودروهای فوتون و هن تنگ توسط شرکت عظیم خودرو تداوم داشته باشد و این شرکت بتواند خدمات پس از فروش مناسبی را برای مشتریان فراهم کند، بدون شک خودروهای هن تنگ به ویژه ایکس 7 به رقیب جدی چری تیگو 7 و بی وای دی S7 تبدیل می‌شود.

تحویل هن تنگ X7 شروع شد+ قیمت بازار

شروع تحویل هن تنگ X7

مدیران عظیم خودرو در روز پنج‌شنبه 18 بهمن ماه سال جاری با برگزاری مراسمی با نام کلیدسپاری هن تنگ X7 از آغاز تحویل هن تنگ X7 خبر دادند و عنوان کردند بر اساس اولویت ثبت نام مشتریان، این خودرو به آن‌ها تحویل داده می‌شود. بر اساس اعلام مدیران عظیم خودرو، به زودی مراحل تولید کراس اوور کوچکتر هن تنگ X5 نیز شروع خواهد شد. این شرکت در حال حاضر برای تولید و تحویل خودروهای هن تنگ به مشتریان هیچ مشکلی ندارد.

تحویل هن تنگ X7 شروع شد+ قیمت بازار

از امکانات هن تنگ X7 می‌توان به سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، در صندوق برقی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل، سقف پانارومیک، استارت دکمه‌ای، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، آینه‌های تاشو برقی، هدآپ دیسپلی، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک 3 کاناله، دوربین 360 درجه، نمایشگر لمسی و صندلی‌های جلوی برقی اشاره کرد.

تحویل هن تنگ X7 شروع شد+ قیمت بازار

قیمت هن تنگ X7 در بازار

بر اساس اعلام رسمی شرکت عظیم خودرو، قیمت هن تنگ X7 حدود 299 میلیون تومان است. مدیران عظیم خودرو عنوان می‌کنند این قیمت بر مبنای ارز دریافتی از سامانه نیما محاسبه شده است و تمامی مدارک این موضوع برای بررسی نحوه قیمت‌گذاری خودرو هن تنگ X7 از سوی نهادهای مربوطه موجود است. اما پس از اینکه شرکت مدیران خودرو از شروع مراحل تحویل هن تنگ X7 خبر داد، آگهی‌های فروش این خودرو در سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی منتشر شد و دلالان در بازار آزاد قیمت آن را حدود 335 تا 365 میلیون تومان اعلام کردند. البته در حال حاضر خرید و فروش این خودرو عملی نشده و باید منتظر قیمت نهایی آن در بازار آزاد باشیم.

تصاویری از مراسم کلیدسپاری هن تنگ X7

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...