سوبارو لگاسی 2020 با طراحی جذاب رسما معرفی شد


رسانه کلیک – سوبارو لگاسی 2020 در نمایشگاه خودروی شیکاگو از راه رسید. سوبارو در این خودرو تغییرات زیادی را در مقایسه با نسل گذشته اعمال کرده است. سوبارو لگاسی 2020 در نمایشگاه دیترویت در معرض دید عموم قرار گرفت. نسل هفتم لگاسی در پاییز سال جاری میلادی در تریم های پایه، پریمیوم، اسپرت، لیمیتد، لیمیتد […] نوشته سوبارو لگاسی 2020 با طراحی جذاب رسما...

رسانه کلیک – سوبارو لگاسی 2020 در نمایشگاه خودروی شیکاگو از راه رسید. سوبارو در این خودرو تغییرات زیادی را در مقایسه با نسل گذشته اعمال کرده است.

سوبارو لگاسی 2020 در نمایشگاه دیترویت در معرض دید عموم قرار گرفت. نسل هفتم لگاسی در پاییز سال جاری میلادی در تریم های پایه، پریمیوم، اسپرت، لیمیتد، لیمیتد XT و تورینگ XT به بازار عرضه می شود.

بزرگترین تغییر در این خودرو را باید در موتور آن جستجو کرد. سوبارو برای اولین بار از سال 2012 تا به امروز، برای این محصول خود موتور توربوشارژ در نظر گرفته است. تریم های XT این خودروی ژاپنی به موتور 2.4 لیتری توربوشارژ تخت مجهز می شوند که قادر به تولید 260 اسب بخار قدرت است.

سوبارو لگاسی 2020 با طراحی جذاب رسما معرفی شد

سوبارو لگاسی 2020 تنها مجهز به گیربکس خودکار CVT در اختیار خریداران قرار می گیرد. بر اساس ادعای سوبارو، سرعت این خودرو در مدت زمان 6.1 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

خریداران می توانند نسل جدید سوبارو لگاسی را با موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی نیز سفارش دهند. این موتور قدرتی برابر با 182 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد که این قدرت توسط یک جعبه دنده CVT به چرخ ها منتقل می شود. شتاب این خودرو برابر با 8.4 ثانیه اعلام شده است.

سوبارو لگاسی 2020 با طراحی جذاب رسما معرفی شد

این خودرو بر اساس پلتفرم Global این برند ژاپنی توسعه یافته است. استحکام بدنه نسل هفتم سوبارو لگاسی در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده و همچنین فرمان پذیری آن بهتر شده است.

کابین این خودرو در مقایسه با گذشته تغییرات زیادی داشته است. تریم های پریمیوم، اسپرت و لیمیتد سوبارو لگاسی به یک صفحه نمایش 11.6 اینچی عمودی مجهز شده اند. مدل پایه این خودرو با دو نمایشگر 7 اینچی به بازار عرضه می شود.

سوبارو لگاسی 2020 با طراحی جذاب رسما معرفی شد

تمام تریم های این خودرو به صورت استاندارد از سیستم امنیتی EyeSight Driver Assist Technology بهره می برند. این سیستم شامل سیستم هایی مانند سیستم نگهداری خودرو در میان خطوط و کروز کنترل تطبیقی است.

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور