آخرین خبرها از عرضه اینترنتی گوشت قرمز/22 بهمن، آغاز فروش سامانه «یخچال»


آخرین خبرها از عرضه اینترنتی گوشت قرمز/22 بهمن، آغاز فروش سامانه «یخچال»

اواسط بهمن ماه اعلام شد براساس کدپستی و سایر مشخصات موردنیاز، گوشت موردنیاز در منازل به مردم تحویل داده می شود حالا با آغاز فروش اینترنتی «بروزرسان» قرار است سامانه «یخچال» از 22 بهمن و فروشگاه دیگر نیز تا روزهای آتی فروش خود را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، اواسط بهمن ماه اعلام شد که به دنبال افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار و برای کنترل بازار و سهولت مردم برای دسترسی بهتر و راحتتر به گوشت قرمز 2 فروشگاه اینترنتی عرضه گوشت با عنوان «یخچال» و «به روزرسان» براساس کدپستی و سایر مشخصات موردنیاز، گوشت موردنیاز را در منازل به مردم تحویل می دهد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران جزییات عرضه مجازی گوشت از طریق ارائه کدپستی و تحویل محصولات درِ منازل شهروندان را تشریح و به ایرنا گفته بود: «فعالیت دو فروشگاه اینترنتی در این زمینه از روز پنجشنبه 19 بهمن ماه آغاز می شود.

به گفته «رضا سالمی» شهروندان در سامانه مورد نظر این شرکت ها اطلاعات و درخواست های خود را ثبت می کنند و گوشت موردنیاز را باقیمت مناسب دریافت می کنند. قیمت هر کیلو گوشت گرم مخلوط، لاشه و راسته به صورت روزانه اعلام می شود که تمامی قیمت های این 2 فروشگاه مجازی تنظیم بازاری است. گوشت گرم وارداتی نیز به قیمت هر کیلو 40 هزار تومان در میادین میوه و تره بار شهر تهران در حال عرضه است.

این در حالی است که فروشگاه اینترنتی «بروزرسان» فروش اینترنتی را از (چهارشنبه 17 بهمن ماه) آغاز کرده است. کسانی که در این سامانه ثبت‌نام می‌کنند هر ماه یک بار اجازه ورود به این سامانه با همان کد ملی و کدپستی داده می‌شود و قیمت گوشت منجمد گوساله ۲۹ هزار تومان و گوسفندی با توجه به قطعات و کشور واردکننده از ۳۶ تا ۴۴ هزار تومان عرضه می‌شود و بسته‌های تحویلی ۱.۵ تا ۲ کیلوگرم است.

حالا در ادامه طرح فروش اینترنتی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران به باشگاه خبرنگاران جوان گفته است: «در حال حاضر سایت به‌روزرسان عرضه گوشت با نرخ مصوب (گوشت گرم گوسفندی ۴۰ تا ۴۳، گوشت منجمد گوساله ۲۹ و گوشت منجمد گوسفندی ۳۶ تا ۳۸) را آغاز کرده است، اما از آنجایی که ظرفیت لازم را برای این کار ندارد تا هفته آینده ما دو سایت با نام‌های یخچال و مستر قصاب را که تاکنون هم در توزیع گوشت فعالیت داشتند را به سایت به‌روزرسان اضافه می کنیم.»

وی افزود: «شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی دارد از افرادی که توانایی خدمات رسانی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی با امکانات لجستیک را دارند، گوشت با نرخ مصوب در اختیارشان قرار دهد، اما حتما این افراد به سبب تعزیراتی بودن کالا باید تضامین لازم را در اختیار پشتیبانی قرار دهند که حتما کالا به دست مصرف کنندگان می‌رسد. شهروندان می‌توانند با ثبت نام در این سایت و واردکردن کد پستی و کارت ملی گوشت مورد نیاز خود را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.»

همچنین امروز مدیر سامانه اینترنتی یخچال به فارس گفته است: «این سامانه اینترنتی هم ثبت نام خودرا آغاز کرده است و قرار است گوشت تنظیم بازاری به صورت اینترنتی از 22 بهمن ماه بین مردم توزیع شود. برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین به مناسبت پیروزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توزیع گوشت از 22 بهمن آغاز می‌شود.»

«محمد تهرانی» گفته است: «هر بسته توزیع 2 قطعه گوشت منجمد و 3 قطعه گوشت مرغ است که در حدود قیمت 130 تا 160 هزار تومان می شود. قیمت هر کیلو گوشت منجمد برزیلی 29 هزار تومان است و این قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار است. این سامانه سهمیه گوشت را از شرکت پشتیبانی امور دام دریافت کرده و قرار است تنها این سامانه روزانه به 3 هزار متقاضی گوشت تنظیم بازاری توزیع کند. ثبت نام در این سامانه آغاز شده است.»/

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی