فرمول ویژه و عجیب خیابانی برای مشخص کردن جانشین کی روش!


جواد خیابانی یکی از منتقدان سرسخت کارلوس کی روش بود و هنوز بازی با ژاپن در نیمه نهایی جام ملت ها تمام نشده بود که انتقاداتش را از سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی آغاز کرد. او حتی روی آنتن زنده برنامه مربوط به جام ملت های آسیا بخاطر حرف کی روش اشک ریخت و حسابی به سرمربی وقت تیم ملی تاخت. نوشته فرمول ویژه و عجیب خیابانی برای مشخص کردن جانشین کی روش!...

فرمول ویژه و عجیب خیابانی برای مشخص کردن جانشین کی روش!

جواد خیابانی: آقای دایی بیایید و کمک کنید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۵:۲۰
فرمول ویژه و عجیب خیابانی برای مشخص کردن جانشین کی روش!

جواد خیابانی یکی از منتقدان سرسخت کارلوس کی روش بود و هنوز بازی با ژاپن در نیمه نهایی جام ملت ها تمام نشده بود که انتقاداتش را از سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی آغاز کرد. او حتی روی آنتن زنده برنامه مربوط به جام ملت های آسیا بخاطر حرف کی روش اشک ریخت و حسابی به سرمربی وقت تیم ملی تاخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد خیابانی اما یک فرمول ویژه و عجیب برای مشخص کردن جانشین کی روش در تیم ملی دارد و معتقد است که چند چهره محبوب فوتبال ایران باید با همکاری هم هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند.

جواد خیابانی در جدیدترین صحبت هایش در این زمینه گفته است:

« الان خیلی ها از یک امانتی حرف می زنند. امانتی که می گویند کی روش برای فوتبال ایران گذاشته است. خب ما این امانتی را قبول می کنیم. ما علی دایی داریم، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و فرهاد مجیدی. چرا که نه. این بچه ها اصلا می توانند با هم کار کنند. مگر کلینزمن کنار خودش بیرهوف یا سایر دوستانش در تیم ملی آلمان را نداشت؟ وقتی دشان شد سرمربی فرانسه او هم دوستان و هم بازی های خودش را آورد و تیم ملی کشورشان را ساختند. حیف است. ما مربیان خوبی داریم که می توانند با هم کار کنند. حیف نیست واقعا که علی دایی مربی تیم باشگاهی است؟ من نمی خواهم شان و شخصیت سایپا را پایین بیاورم اما خب آقای دایی بیایید و کمک کنید».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن