دانلود انیمیشن باب اسفنجی دوبله فارسی و کیفیت HD

دانلود انیمیشن باب اسفنجی دوبله فارسی, دانلود انیمیشن باب اسفنجی با دوبله فارسی،دانلود انیمیشن کامل باب اسفنجی, دانلود انیمیشن 2019، دانلود انیمیشن، دانلود انیمیشن دوبله

کیفیت HD 720p – سانسور شده

قسمت اول اضافه شد

دانلود انیمیشن باب اسفنجی دوبله فارسی

این انیمیشن دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد

نام اثر:باب اسفنجی

کیفیت: HD 720p

ژانر: انیمیشن سریالی

مخاطب: کودک و نوجوان

محصول:امریکا

زبان: فارسی (دوبله)

کارگردان: استیون هیلنبرگ

سال تولید: 2016

مدت زمان:91 دقیقه

درباره انیمیشن:

باب‌اسفنجی یک سریال تلویزیونی انیمیشنی آمریکایی محصول شبکه نیکلودین است که پخش آن از سال ۱۹۹۹ شروع شده و تاکنون ادامه دارد. از جمله فیلم‌های کوتاه بچّه‌ها بوده و دارای طرفداران زیادی است به خاطر استقبال بسیار خوبی که از این کارتون شد، دست‌اندرکاران این مجموعه به فکر تهیه فیلم‌هایی از این شخصیت محبوب کارتونی شدند و اولین فیلم را در سال ۲۰۰۴ روانه بازار کردن که با استقبال خیلی خوبی روبرو شد که تا به الان ۱۲ فصل از فیلم‌های باب اسفنجی نیز تولید شده‌است و فصل سیزدهم آن هم قرار است در ۲ اوت ۲۰۱۹ عرضه شود.

خلاصه داستان:

مجموعه اول شامل: 1- سر باب اسفنجی چی اومده؟؟!! 2- گاز نی نی کوچولو 3- استنلی شلوار مکعبی 4- یه لقمه غذا 5- نفرین بیکینی باتم 6- اختاپوس در سرزمین کلاری نت 7- نمایشنامه

تماشای آنلاین فیلم با ترافیک نیم بها::


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .