طرز تهیه کوکو سبزی | دو روش طرز تهیه کوکو سبزی


طرز تهیه کوکو سبزی | دو روش طرز تهیه کوکو سبزی

طرز تهیه کوکو سبزی : طرز تهیه کوکو سبزی چیست ؟ کوکو سبزی شمالی را چگونه درست کنیم؟ در اینجا با مقاله ای درباره دلمه ، کوفته ، کوکو ، طرز تهیه کوکو سبزی در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.     طرز تهیه کوکو سبزی برای دو نفر     کوکو سبزی … نوشته طرز تهیه کوکو سبزی | دو روش طرز تهیه کوکو سبزی اولین بار در پورتال جامع ایران بانو پدیدار شد.

دلمه ، کوفته ، کوکو ، طرز تهیه کوکو سبزی در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

طرز تهیه کوکو سبزی | دو روش طرز تهیه کوکو سبزی

طرز تهیه کوکو سبزی برای دو نفر

کوکو سبزی ⛱

?طرز تهیه??

?سبزی کوکو (تره، جعفری، شوید، گشنیز ، روی هم نیم کیلو) را بعد از شستن کنار بگذارید تا کاملا خشک شود . سبزی کوکو می بایست از سبزی پلویی ریزتر خرد شود وقتی سبزی ابش کاملا گرفته شد در یک پیاله کوچک دو عدد تخم مرغ کامل را یکی یکی شکسته و پس از اطمینان از سالم بودن آنها ظرف مناسبی تهیه کرده و سبزی و یک ق.غ آرد و تخم مرغها را در آن خوب مخلوط نمایید تا خوب پف نماید

?بعد نمک ، فلفل ،زرد چوبه را به مواد اضافه نمایید . در صورت تمایل از نصف فنجان مخلوط زرشک و مغز گردو هم داخل مواد استفاده کنید . و در آخر یک قاشق غذا خوری شیر را به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد یک دست شوند .

طرز تهیه کوکو سبزی | دو روش طرز تهیه کوکو سبزی

کوکو سبزی در فر

?سپس روغن مخصوص سرخ کردنی را در تابه بریزید و بگذارید کاملاً داغ شود، در غیر این صورت کوکو به تابه می چسبد و موقع برگرداندن خرد می شود .

?بعد مواد را آهسته داخل تابه بریزید و کف تابه پخش کنید و با پشت قاشق آنرا صاف نموده و درب تابه را بگذارید تا کوکو مغز پخت شود . حرارت را ابتدا کمی زیاد کنید تا مواد خودشان را بگیرند و بعد زیر تابه را کم کنید تا روی مواد کاملا برشته شود ( حدود ۱۵ دقیقه)

کوکو سبزی ? ?

?نیم کیلو سبزی (تره ،گژنیز،جعفری ،شوید)را شسته و و بزارید خوب خشک شود و اب نداشته باشد بعد ساطوری کرده و با ۴ عدد تخم مرغ و یک قاشق مربا نمک و کمی پاپریکا و فلفل سیاه و زردچوبهو دو قاشق غ آرد خوب همزده و دو قاشق روعن داخل تابه داغ کرده و مواد را داخلش بریزید و با پشت قاشق صاف کنید و شعله را کم کرده تا خوب معز پخت شود بعد برگردانید تا هر دو طرف سرخ شود من داخل تابه دو طرفه ریختم که راحتتر برگردونم

طرز تهیه کوکو سبزی | دو روش طرز تهیه کوکو سبزی

کوکوی سبزی

طرز تهیه کوکو سبزی | دو روش طرز تهیه کوکو سبزی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی