ساعت هوشمند جدید سامسونگ به زودی عرضه می شود(+عکس)


شرکت سامسونگ در تابستان 2018 علاوه بر گوشی هوشمند گلکسی نوت 9، به رونمایی از ساعت هوشمند Gear جدید نیز پرداخت. حال به نظر می رسد کره ای ها درصدد هستند تا نسل جدیدی را معرفی کنند که نه تنها طراحی کاملا جدیدی دارد بلکه، مشخصات ارتقایافته ای برای آن در نظر گرفته می شود.

نواندیش- مهتاب رضایی: شرکت سامسونگ در تابستان 2018 علاوه بر گوشی هوشمند گلکسی نوت 9، به رونمایی از ساعت هوشمند Gear جدید نیز پرداخت. حال به نظر می رسد کره ای ها درصدد هستند تا نسل جدیدی را معرفی کنند که نه تنها طراحی کاملا جدیدی دارد بلکه، مشخصات ارتقایافته ای برای آن در نظر گرفته می شود.

براساس گزارش های تازه انتشاریافته، به تازگی مشخصات ساعت هوشمند Galaxy Watch Activeآشکار شد و این طور پیداست سامسونگ می خواهد بروزآوری دقیقی داشته باشد. از ویژگی های این ساعت باید به صفحه نمایش 1.3 اینچی 360*360 پیکسلی سوپرامولد، باتری 230 میلی آمپری، پردازنده اگزینوس 9110، پشتیبانی از NFC، پشتیبانی شبکه LTE و سنسور ضربان قلب اشاره کرد.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ به زودی عرضه می شود(+عکس)

اطلاعات بیشتری از ساعت هوشمندGalaxy Watch Activeسامسونگ در دست نیست و مشخص نشده کره ای ها چه ویژگی های بیشتری برای گجت پوشیدنی خود در نظر گرفتند. پیش بینی می شود نسل جدید ساعت هوشمند شرکت سامسونگ از فریم فلزی و صفحه نمایش لمسی بزرگتری برخوردار باشد که از سیستم عامل تایزن نیز بهره می برد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها