امکان مشکل بین فراری و فیلیپ موریس در استرالیا


فرمول یک ایران – فراری ممکن است که با تبلیغ برند فیلیپ موریس، در استرالیا به دلیل وجود قانون ممنوعیت تبلیغ تنباکو به مشکل برخورد کند. کمتر از یک ماه به شروع فصل جدید فرمول 1 در ملبورن، مراجع قانونی استرالیا شروع به تحقیق درباره لوگو “میشن وینوو” این کمپانی کرده اند. این لوگو که کالایی را تبلیغ می کند که در حقیقت وجود ندارد، شباهت های زیادی به...

فرمول یک ایران – فراری ممکن است که با تبلیغ برند فیلیپ موریس، در استرالیا به دلیل وجود قانون ممنوعیت تبلیغ تنباکو به مشکل برخورد کند.

کمتر از یک ماه به شروع فصل جدید فرمول 1 در ملبورن، مراجع قانونی استرالیا شروع به تحقیق درباره لوگو “میشن وینوو” این کمپانی کرده اند. این لوگو که کالایی را تبلیغ می کند که در حقیقت وجود ندارد، شباهت های زیادی به لوگو برند مشهور مارلبورو دارد و فیلیپ موریس، شرکت بین‌المللی سیگار و تنباکو آمریکایی یکی از سهامداران اصلی میشن وینوو است.

از زمانی که این لوگو در گرندپری پارسال ژاپن بر روی ماشین ها و یونیفرم های این تیم ظاهر شد، صحبت های زیادی درباره طرح “V” شکل سفید روی پس زمینه قرمز و خود برند میشن وینوو شد و خیلی ها بر این باور هستند که این یک استراتژی دیگر توسط این دو کمپانی برای دور زدن قانون و تبلیغ غیر مستقیم محصولی مانند مارلبورو می باشد.

از 2007 با ظهور قانون ممنوعیت تبلیغ تنباکو، این نوع تبلیغات آرام آرام از فرمول 1 ناپدید شدند و فراری هم از 2011 برند مارلبورو را از لیست اسپانسر های خود حذف کرد.

امکان مشکل بین فراری و فیلیپ موریس در استرالیاامکان مشکل بین فراری و فیلیپ موریس در استرالیا عکس تیمی فراری – مسابقه فرمول یک ابوظبی 2018

با این وجود، مارانلو رابطه پرسود خود با فیلیپ موریس را حفظ کرد و به لطف طراحی های زیرکانه ماشین ها و لوگوها، طرفداران این تیم هنوز هم این دو کمپانی را با هم مرتبط می بینند. در 2010، فراری مجبور شد که علامت بارکدی که بر روی ماشین های خود وجود داشت را حذف کند زیرا گفته شد که این یک نوع تبلیغ مخفیانه برای مارلبورو بوده است.

فیلیپ موریس، برنامه میشن وینو خود را یک کانسپت جدید معرفی کرده که به کمک آن می خواهد روش های جایگزین غیر مضر برای کسانی که از سیگار استفاده می کنند پیدا کند.

یک سخنگو برای شعبه استرالیای فیلیپ موریس در این باره گفته است:

فیلیپ موریس و اسکودریا فراری یک قرارداد بین المللی با یکدیگر دارند که کاملاً خارج از استرالیا مدیریت می شود.

تحقیق استرالیا هم زمان با بررسی دوباره دولت فدرال این کشور از قوانین کنترل تنباکو شروع شده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط